ΣΤΟΧΟΙ

Η προώθηση της επιστημονικής γνώσης και έρευνας για την ποιοτικοποίηση της βιώσιμης διαβίωσης των ατόμων, των οικογενειών και των ανθρωπίνων κοινοτήτων αλλά και τη διαχείριση του φυσικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος.

Μάθετε περισσότερα

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Η οργανωμένη μελέτη θεμάτων που αφορούν στην εξέλιξη του θεσμού της οικογένειας ως μικροκοινωνίας και στην αλληλεπίδρασή της με το πολιτισμικό περιβάλλον, τον καταναλωτή, τις διατροφικές συνήθειές του, την αγωγή υγείας, τη σύγχρονη οικιακή τεχνολογία, τον οικολογικό σχεδιασμό και την έλλογη διαχείριση των φυσικών και ανθρώπινων πόρων.
Μάθετε περισσότερα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προσβλέπει στη διασφάλιση της ποιότητας των προπτυχιακών σπουδών του Τμήματος, μέσω της αναβάθμισης των εκπαιδευτικών υπηρεσιών, της υποστήριξης του διεπιστημονικού χαρακτήρα της επιστήμης της Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης και της αναζήτησης νέων επαγγελματικών διεξόδων για τους αποφοίτους του.

Μάθετε περισσότερα

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης μπορούν να απασχοληθούν στην εκπαίδευση καθώς και σε οικονομικούς και περιβαλλοντικούς φορείς.



Δείτε τους τομείς απασχόλησης

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΤΜΗΜΑ

Καινοτόμος Επιχειρηματικότητα στην Εκπαίδευση


 

Προπτυχιακό | 7ο εξάμηνο | Επιλογής | ΓΕ6500

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Γενικού Υποβάθρου

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

  • Βασικές έννοιες επιχειρηματικότητας και επιχειρηματικών σχεδίων
  • Φάσεις σχεδιασμού και οργάνωσης στο πλαίσιο της ορθολογικής διαχείρισης πόρων (management)
  • Θεωρία πόρων και ικανοτήτων - η σημασία των ρόλων
  • Από την ιδέα στην πράξη
  • Βασικές αρχές και πρακτικές προϋπολογισμού δράσεων
  • Εφαρμογή επικοινωνιακών στρατηγικών στις υπηρεσίες
  • Η έννοια της δημιουργικότητα στον χώρο των επιχειρήσεων
  • Δημιουργικό κλίμα επιχειρήσεων και ομάδων
  • Η δημιουργικότητα στην εκπαίδευση
  • Η μέθοδος πρότζεκτ – σχεδιασμός, εκπόνηση, αξιολόγηση
  • Πρότζεκτ καλλιέργειας της καινοτόμου επιχειρηματικότητας στο σχολείο.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Μέσω του μαθήματος οι φοιτητές/τριες επιδιώκεται να:

  • Γνωρίσουν και να εμβαθύνουν στην έννοια της επιχειρηματικότητας και τα στάδια υλοποίησης μιας επιχειρηματικής ιδέας
  • Γνωρίσουν την έννοια της δημιουργικότητας και της καινοτομίας γενικά και ειδικότερα στο χώρο των επιχειρήσεων
  • Κατανοήσουν την αναγκαιότητα της εκπαίδευσης των μαθητών αναφορικά με την καινοτόμο επιχειρηματικότητα
  • Να μπορούν να σχεδιάζουν συνθετικές και δημιουργικές εργασίες (πρότζεκτ) που στοχεύουν στην καλλιέργεια της επιχειρηματικής δημιουργικότητας και της καινοτομίας σε μαθητές Γυμνασίου

Γενικές Ικανότητες

  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών: Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές και στην εκπόνηση εργασιών

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 36
Εκπόνηση και παρουσίαση ομαδικών ή ατομικών εργασιών 64
Προσωπική Μελέτη 25
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Γραπτή επιστημονική εργασία
Η τελική αξιολόγηση περιλαμβάνει την συγγραφή και την προφορική παρουσίαση επιστημονικής εργασίας που εκπονείται είτε ομαδικά είτε ατομικά. Οι φοιτητές καλούνται να σχεδιάσουν μια εκπαιδευτική παρέμβαση που θα αποσκοπεί στην παραγωγή από μαθητές Γυμνασίου μιας συνθετικής και δημιουργικής εργασίας (πρότζεκτ) με θέμα την επινόηση μιας καινοτόμου επιχειρηματικής ιδέας και τα στάδια υλοποίησης της.
Η τελική βαθμολόγηση της επιστημονικής εργασίας διαμορφώνεται από:

  • το βαθμό θεωρητικής γνώσεων που σχετίζονται με το θέμα της εκπαιδευτικής παρέμβασης όπως την έννοιες της επιχειρηματικότητας, της δημιουργικότητας, της καινοτομίας τα στάδια υλοποίησης μιας επιχειρηματικής ιδέας κλπ (20%)
  • την στοχοθεσία και τον αναλυτικό σχεδιασμό της εκπαιδευτικής παρέμβασης (30%)
  • την πρωτοτυπία, το επαρκές πλήθος, το περιεχόμενο και το βαθμό καταλληλότητας των δραστηριοτήτων που περιλαμβάνει η εκπαιδευτικής παρέμβασης (30%)
  • την ικανότητα παρουσίασης (20%)
  • (Τα λεπτομερή κριτήρια αξιολόγησης των παραπάνω και οι ακριβείς διαδικασίες αναφέρονται στο πρώτο μάθημα καθώς και στην ιστοσελίδα του μαθήματος)

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • Σημειώσεις μαθήματος
  • Drucker, P. (2014). Innovation and Entrepreneurship. Routledge

Η Δημιουργικότητα στην Εκπαίδευση


 

Προπτυχιακό | 7ο εξάμηνο | Επιλογής | ΓΕ4801

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Γενικού Υποβάθρου

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

  • Η έννοια της δημιουργικότητας και οι παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξή της.
  • Αξιολόγηση της δημιουργικότητας.
  • Η καλλιέργεια της δημιουργικότητας στο σχολείο.
  • Το δημιουργικό σχολικό κλίμα, ο δημιουργικός εκπαιδευτικός, η δημιουργική διδασκαλία και η διδασκαλία για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας.
  • Προγράμματα για την καλλιέργεια της δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητάς τους.
  • Η καλλιέργεια της δημιουργικότητας μέσω του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας.
  • Σχολικές δραστηριότητες για την καλλιέργεια της δημιουργικότητας των μαθητών.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

  • Οι φοιτητές μετά το πέρας του μαθήματος επιδιώκεται να έχουν κατανοήσει και να είναι σε θέση να προσεγγίζουν με κριτικό τρόπο τις κύριες θεωρίες και την επιστημονική έρευνα σχετικά με τη δημιουργικότητα στην εκπαίδευση.
  • Οι φοιτητές επιδιώκεται να είναι σε θέση να εκπονούν δραστηριότητες και να εφαρμόζουν επιστημονικά τεκμηριωμένες εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που στοχεύουν στην αξιολόγηση καλλιέργεια της δημιουργικότητας των μαθητών.

Γενικές Ικανότητες

  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών: Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία Επικοινωνία με τους φοιτητές

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 35
Εκπόνηση ομαδικών ή ατομικών εργασιώ 34
Προσωπική Μελέτη 55
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

  • Γραπτή Εργασία
  • Προφορική Εξέταση
  • Δημόσια Παρουσίαση

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • Σημειώσεις μαθήματος
  • Gregerson, M.B., Snyder, H.T. & Kaufman, J. C. (Eds.). (2012). Teaching creativity, Springer Science & Business Media.
  • Sternberg, R.J. & Williams, W.M. (1996). How to develop student creativity. ASCD.

Διοίκηση και Διαχείριση Τουριστικών Προορισμών


 

Προπτυχιακό | 7ο εξάμηνο | Επιλογής | ΟΚ4900

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Επιστημονικής Περιοχής (Ειδικού Υποβάθρου)

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

Περιγραφή

Η έννοια και τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προορισμού Ανάλυση της έννοιας του προορισμού ως βασικό τμήμα του τουριστικού συστήματος. Χαρακτηριστικά των τουριστικών προορισμών.

  • Προσεγγίσεις ανάλυσης και αξιολόγησης της τουριστικής προσφοράς και ζήτησης που εξυπηρετούν τη διαχείριση των τουριστικών προορισμών
  • Μέθοδοι ανάλυσης της εξέλιξης ενός τουριστικού προορισμού
  • Κύκλος ζωής και στάδια ανάπτυξης του τουριστικού προορισμού. Μηχανισμοί και παράγοντες επιρροής της εξέλιξης των προορισμών. Επιπτώσεις της ανάπτυξης των τουριστικών προορισμών
  • Η δυναμική των τουριστικών προορισμών
  • Οι προορισμοί σε περιφερειακή και τοπική κλίμακα
  • Επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης στην οικονομία, την κοινωνία, τον πολιτισμό και το περιβάλλον των προορισμών
  • Τυπολογίες τουριστικών προορισμών
  • Εισαγωγή στο σχεδιασμό του τουριστικού προορισμού
  • Διοίκηση τουριστικού προορισμού
  • Τοπική διακυβέρνηση και συμμετοχικές διαδικασίες
  • Διαχείριση τουριστικού προορισμού
  • Μοντέλα διοίκησης και διαχείρισης προορισμών
  • Μελέτες περίπτωσης τουριστικών προορισμών σε διεθνές, ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο

Μαθησιακά Αποτελέσματα

  1. Σκοπός του μαθήματος «Διοίκηση και Διαχείριση Τουριστικών Προορισμών» είναι η μετάδοση γνώσεων και η κατανόηση α) της εννοίας του τουριστικού προορισμού β) των χαρακτηριστικών και συστατικών στοιχείων του τουριστικού προορισμού γ) των μεθόδων ανάλυσης της εξέλιξης ενός τουριστικού προορισμού δ) των διάφορων τυπολογιών Τουριστικών Προορισμών ε)της αναγκαιότητας του σχεδιασμού και της διαχείρισης, στα διαφορετικά στάδια του κύκλου ζωής ενός τουριστικού προορισμού, ώστε να αμβλυνθούν διαπιστωμένες επιπτώσεις και να επιτευχθεί η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, στ) των μοντέλων διοίκησης και διαχείρισης προορισμών
  2. Το μάθημα, παρουσιάζονται χαρακτηριστικές μελέτες περίπτωσης τουριστικών προορισμών σε διεθνές, ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο
  3. Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση:
    • να κατανοούν βασικές έννοιες: τουριστικός προορισμός, τουριστική προσφορά και ζήτηση, βιώσιμος σχεδιασμός και διαχείριση τουριστικών προορισμών
    • να κατανοούν τον ρόλο εξωγενών και ενδογενών παραγόντων που επηρεάζουν την εξέλιξη των προορισμών και ειδικότερα των μηχανισμών που οδηγούν έναν προορισμό σε στασιμότητα ή σε πτώση
    • να είναι εξοικειωμένοι με προσεγγίσεις ανάλυσης τουριστικών προορισμών
    • να είναι εξοικειωμένοι με τις διάφορες προσεγγίσεις τυπολογίας/ κατηγοριοποίησης προορισμών
    • να είναι εξοικειωμένοι με τα ιδιαιτέρα χαρακτηριστικά των ελληνικών προορισμών, στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών προορισμών
    • να κατανοούν θέματα – κλειδιά για την εισαγωγή της βιωσιμότητας στον σχεδιασμό και τη διαχείριση των τουριστικών προορισμών
    • να είναι εξοικειωμένοι με μοντέλα διοίκησης και διαχείρισης προορισμών
    • να έρθουν σε επαφή με στρατηγικές σχεδιασμού και διαχείρισης προορισμού μέσα από παραδείγματα σε διεθνές και ευρωπαϊκό επίπεδο
    • να γνωρίζουν τον τρόπο λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης και Προβολής Προορισμών (DMO)

Γενικές Ικανότητες

Ολοκληρώνοντας με επιτυχία το μάθημα, ο φοιτητής θα έχει αποκτήσει ένα ευρύτερο πλαίσιο ικανοτήτων που θα του παρέχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην ενδεχόμενη ενασχόλησή του με την τουριστική έρευνα ή την απασχόλησή του στη διοίκηση τουριστικών και διαχείριση προορισμών. Θα μπορεί να συγκεντρώνει και να αναλύει πληροφορίες και δεδομένα και να προσεγγίζει με τρόπο ικανό θέματα διαχείρισης και σχεδιασμού τουριστικών προορισμών.

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών: Παρουσιάσεις σε power point, ανάρτηση εκπαιδευτικού υλικού στο e-class, προβολή video για ανάπτυξη διαλόγου και συζήτησης

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 39
Ασκήσεις Εξάσκησης που εστιάζουν στην εφαρμογή μεθοδολογιών και ανάλυση μελετών περίπτωσης 16
Αυτοτελής Μελέτη 70
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

  • Αξιολόγηση στην ελληνική γλώσσα
  • Αξιολόγηση με γραπτή τελική εξέταση (60%)
  • Αξιολόγηση με εργασία (40%)

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

Α) Εγχειρίδια του μαθήματος:
  • Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. (2001). Βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και περιβάλλον, Εκδόσεις Κριτική, Αθήνα.
  • Τσάρτας, Π. & Λύτρας, Π. (επιμέλεια) (2017). Τουρισμός, Τουριστική Ανάπτυξη: Συμβολές Ελλήνων Επιστημόνων, Εκδ. Παπαζήση, Αθήνα.
  • Βασιλειάδης, Χ. (2003). Η Διοικητική και το Μάρκετινγκ των Τουριστικών Προορισμών, Αθήνα: Σταμούλης.
Β) Συμπληρωματική Βιβλιογραφία:
  • Σαραντάκου, Ε. (2010). «Ώριμοι τουριστικοί προορισμοί. Εξέλιξη και δυνατότητες μετάβασης σε ένα βιώσιμο μοντέλο θερινού-πολιτιστικού τουρισμού. Η ελληνική περίπτωση». Διδακτορική Διατριβή, Αθήνα, http://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/27521
  • Butler, R.W., (1980). The concept of a tourist area life-cycle of evolution: implications for management of resource, Canadian Geographer, 24, pp. 5-12.
  • Prideaux, B. (2009). Resort Destinations: Evolution, Management and Development, Kindle Edition.
  • WTO (2007). A Practical Guide to Tourism destination Management. World Tourism Organisation. Madrid, Spain.

Αστική Οικονομία και Περιβάλλον


 

Προπτυχιακό | 7ο εξάμηνο | Επιλογής | ΟΚ4000

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Γενικού Υποβάθρου

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

Περιγραφή

Τύποι των πόλεων. Αστική οικονομική ανάπτυξη. Οικονομικά προβλήματα στις πόλεις. Η κατοικία στις πόλεις. Ανεργία στις πόλεις. Φτώχεια στις πόλεις. Ζητήματα γκετοποίησης και διαχωρισμού στις πόλεις. Νέες αστικές οικονομίες. Χωρική κατανομή των πόλεων. Τα περιβαλλοντικά όρια της οικονομικής διαδικασίας. Μεθοδολογίες οικονομικής ανάλυσης της δομής και των χρήσεων γης στις πόλεις. Πόλη και περιβάλλον. Δομημένο περιβάλλον και πόλη. Φυσικό περιβάλλον και πόλη. Χωρική διάρθρωση και οργάνωση της αστικής οικονομίας. Η περιβαλλοντικά βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη. Οικονομική ανάλυση της χρήσης των φυσικών πόρων πόρων στην πόλη. Μικροοικονομική ανάλυση του τόπου εγκατάστασης της οικονομικής μονάδας στην πόλη (επιχείρηση, νοικοκυριό).

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Σκοπός του μαθήματος είναι να ενημερώσει τους φοιτητές πάνω στα θέματα και τη σχέση της Αστικής Οικονομίας με το Περιβάλλον, τα οποία είναι διαρκώς εξελισσόμενα και σχετίζονται άμεσα με την ανάπτυξη. Επιπρόσθετα, στόχος είναι να καταστούν οι φοιτητές ικανοί να μπορούν να ερευνήσουν περαιτέρω και να παρουσιάσουν τα εν λόγω θέματα.
Με την επιτυχή περάτωση της περιόδου μάθησης για το συγκεκριμένο μάθημα, οι φοιτητές αναμένεται να είναι σε θέση να:

  • Ορίζουν την έννοια και το περιεχόμενο της Αστικής Οικονομίας και του Περιβάλλοντος
  • Περιγράφουν και αναλύουν τις νέες τάσεις και τα πρότυπα που διαμορφώνονται στην Ευρώπη και στον κόσμο σε ό,τι αφορά θέματα της Αστικής Οικονομίας και του Περιβάλλοντος
  • Γνωρίζουν τις βασικές ενέργειες για την οργάνωση μιας δράσης που θα στοχεύει στη βέλτιστη χρήση της Αστικής Οικονομίας και του Περιβάλλοντος

Γενικές Ικανότητες

  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Διαχείριση αλλαγών
  • Σεβασμός στο φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον
  • Άσκηση κριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
  • Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών: Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 35
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 50
Ασκήσεις 40
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

  • Παράδοση εργασιών
  • Γραπτή εξέταση με ερωτήσεις στο τέλος του εξαμήνου

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • O’Sullivan Α. (2011) Αστική Οικονομική, Αθήνα: Κριτική.
  • Di Pasquale D & W. Wheaton (1996), Urban economics and real estate markets: Prentice Hall.
  • Krugman P. (2002), Development, Geography, and Economic Theory, The MIT Press.
  • Dicken P. & Lloyd P. (1990) Location in Space: Theoretical perspectives in Economic Geography, Harper Collins.
  • McCann Ph. (2013), Modern Urban and Regional Economics, Oxford.
  • McCann Ph. (1992), Αστική και Περιφερειακή Οικονομική, Αθήνα: Κριτική.
  • McCann Ph. ed. (2002), Industrial Location Economics, Edward Elgar.
  • McDonald J.F. & D.P. McMillen (2011), Urban Economics and Real Estate, Theory and Policy, Massachusetts: Blackwell.
  • Stilwell (1980), Economic Crisis, Cities and Regions, Pergamon Press
  • Κώττης Γ. (1976), Μικροοικονομική του Τόπου Εγκατάστασης, Αθήνα: Παπαζήσης.

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

Π.Μ.Σ. Εκπαίδευση και Πολιτισμός

Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της έρευνας και στην προαγωγή εξειδικευμένης γνώσης που αφορά στις ακόλουθες Ειδικεύσεις:

- Παιδαγωγική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Πράξη

- Διοίκηση και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων

- Πολιτισμική Αγωγή

Π.Μ.Σ. Βιώσιμη Ανάπτυξη

Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της έρευνας και στην προαγωγή εξειδικευμένης γνώσης που αφορά στις ακόλουθες Ειδικεύσεις: 

- Τοπική Ανάπτυξη

- Διαχείριση Περιβάλλοντος

- Αγωγή Καταναλωτή

© 2021 ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ -Τμήμα Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης. All Rights Reserved.
Photos by Freepik