ΣΤΟΧΟΙ

Η προώθηση της επιστημονικής γνώσης και έρευνας για την ποιοτικοποίηση της βιώσιμης διαβίωσης των ατόμων, των οικογενειών και των ανθρωπίνων κοινοτήτων αλλά και τη διαχείριση του φυσικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος.

Μάθετε περισσότερα

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Η οργανωμένη μελέτη θεμάτων που αφορούν στην εξέλιξη του θεσμού της οικογένειας ως μικροκοινωνίας και στην αλληλεπίδρασή της με το πολιτισμικό περιβάλλον, τον καταναλωτή, τις διατροφικές συνήθειές του, την αγωγή υγείας, τη σύγχρονη οικιακή τεχνολογία, τον οικολογικό σχεδιασμό και την έλλογη διαχείριση των φυσικών και ανθρώπινων πόρων.
Μάθετε περισσότερα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προσβλέπει στη διασφάλιση της ποιότητας των προπτυχιακών σπουδών του Τμήματος, μέσω της αναβάθμισης των εκπαιδευτικών υπηρεσιών, της υποστήριξης του διεπιστημονικού χαρακτήρα της επιστήμης της Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης και της αναζήτησης νέων επαγγελματικών διεξόδων για τους αποφοίτους του.

Μάθετε περισσότερα

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης μπορούν να απασχοληθούν στην εκπαίδευση καθώς και σε οικονομικούς και περιβαλλοντικούς φορείς.



Δείτε τους τομείς απασχόλησης

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΤΜΗΜΑ

Διαχείριση Υγρών και Στερεών Αποβλήτων


 

Προπτυχιακό | 6ο εξάμηνο | Επιλογής | ΓΕ0902

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Επιστημονικής Περιοχής (Ειδικού Υποβάθρου)

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

Εισαγωγή στα προβλήματα των υδατικών πόρων. Αστική, αγροτική και βιομηχανική ρύπανση υδάτων. Τα χαρακτηριστικά του πόσιμου νερού. Επεξεργασία πόσιμου νερού. Αφαλάτωση. Εξοικονόμηση νερού στον οικιακό χώρο. Χαρακτηριστικά λυμάτων. Επεξεργασία λυμάτων.
Τα αστικά στερεά απόβλητα. Ιδιότητες και χαρακτηριστικά. Διαχείριση αστικών στερών αποβλήτων. Τα συστήματα προσωρινής αποθήκευσης, συλλογής και μεταφοράς. Εναλλακτική διαχείριση και αξιοποίηση αστικών στερεών αποβλήτων. Επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση. Θερμική και βιολογική επεξεργασία. Χώροι Υγειονομικής Ταφής Αποβλήτων

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Σκοπός του μαθήματος είναι η απόκτηση γνώσεων και η ανάπτυξη δεξιοτήτων από τους φοιτητές και τις φοιτήτριες με στόχο την ελαχιστοποίηση τόσο της κατανάλωσης φυσικών πόρων όσο και της ρύπανσης που προκαλούν τα νοικοκυριά. Η έμφαση του δίνεται στην κατανάλωση νερού και στη διαχείριση στερεών αποβλήτων του οικιακού χώρου. Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές και φοιτήτριες αναμένεται να είναι σε θέση να:

  • Εξηγούν τις μεθόδους παραγωγής πόσιμου νερού
  • Κατανοούν τις περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις που προκαλούν η επεξεργασία του νερού και των λυμάτων
  • Αναγνωρίζουν και εφαρμόζουν καλές πρακτικές εξοικονόμησης νερού στον οικιακό χώρο
  • Εφαρμόζουν καλές πρακτικές ανακύκλωσης υλικών στον οικιακό χώρο
  • Περιγράφουν τα διαφορετικά συστήματα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων του Ελλαδικού χώρου
  • Συγκρίνουν τις διαφορετικές μεθόδους επεξεργασίας αστικών στερεών αποβλήτων

Γενικές Ικανότητες

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών:

  • Χρήση της πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης E-CLASS
  • Καθημερινή επικοινωνία με φοιτητές/τριες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 39
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 36
Προσωπική μελέτη 50
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται με την τελική γραπτή εξέταση η οποία περιλαμβάνει ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και επίλυση προβλημάτων. Για τους φοιτητές με διαγνωσμένη δυσλεξία ή άλλα μαθησιακά προβλήματα η αξιολόγηση γίνεται με προφορική εξέταση.
Όλα τα παραπάνω κριτήρια αξιολόγησης γίνονται γνωστά στους φοιτητές στο πρώτο μάθημα και είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του μαθήματος της ηλεκτρονικής τάξης καθ΄ όλη τη διάρκεια του εξαμήνου.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
  • Αθ. Κούγκολος (2016). «Περιβαλλοντική Μηχανική», Εκδόσεις Τζιόλα.
  • Δ. Παναγιωτακόπουλος (2004). «Βιώσιμη Διαχείριση Αστικών Στερεών Αποβλήτων», Εκδόσεις Ζυγός.
  • J.A Nathanson (2002). Basic Environmental Technology: Water supply, Waste management and Pollution Control, Prentice Hall.
  • Metcalf & Eddy (2002). Wastewater Engineering, Treatment and Reuse, 4th edition, McGraw-Hill.
  • J.G. Henry and G.W. Heinke (1996). Environmental Science and Engineering, 2nd Ed., Prentice Hall.
- Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
  • Journal of Waste Management
  • Waste Management & Research

Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού


 

Προπτυχιακό | 6ο εξάμηνο | Επιλογής | ΓΕ2002

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Επιστημονικής Περιοχής (Ειδικού Υποβάθρου)

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

Γενικές έννοιες. Τουριστική ζήτηση και προσφορά: Αλλαγές στο τουριστικό «τοπίο». Η βιωσιμότητα των τουριστικών προορισμών. Νέες τάσεις και πρότυπα τουρισμού. Εναλλακτικές μορφές τουρισμού: η δυναμική τους στην τοπική ανάπτυξη. Οι σημαντικότερες εναλλακτικές μορφές τουρισμού στην Ελλάδα και τον κόσμο. Επιδράσεις της εναλλακτικής τουριστικής ανάπτυξης στην περιοχή υποδοχής. Επιχειρηματική δραστηριότητα και εναλλακτικός τουρισμός. Προσέγγιση πελατών και marketing σχέσεων. Προδιαγραφές τουριστικών προϊόντων και ανταγωνιστικό αποτέλεσμα. Επικοινωνιακή στρατηγική και διαδίκτυο.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Σκοπός του μαθήματος είναι η μελέτη και αξιολόγηση των μορφών εναλλακτικού τουρισμού και της επίδρασής τους στην ανάπτυξη της περιοχής υποδοχής. Με την επιτυχή περάτωση της περιόδου μάθησης για το συγκεκριμένο μάθημα, οι φοιτητές αναμένεται να είναι σε θέση να:

  • Περιγράφουν και αναλύουν τις νέες τάσεις και τα πρότυπα που διαμορφώνονται στην Ευρώπη σε ό,τι αφορά στις διακοπές.
  • Ορίζουν την έννοια και το περιεχόμενο του εναλλακτικού τουρισμού και αξιολογούν τη συμβολή του στη βιώσιμη τοπική ανάπτυξη.
  • Γνωρίζουν τις βασικές ενέργειες για την οργάνωση μιας τουριστικής επιχείρησης μικρής κλίμακας καθώς και τις επιλογές προβολής της στο διαδίκτυο.

Γενικές Ικανότητες

  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Διαχείριση αλλαγών
  • Σεβασμός στο φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον
  • Άσκηση κριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών:Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 33
Ασκήσεις μελέτης περίπτωσης (case study) μέσα στην τάξη 6
Αυτοτελής μελέτη 39
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφικών πηγών στην ελληνική και αγγλική 47
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Γραπτή εξέταση που περιλαμβάνει:

  • Ερωτήσεις ανάπτυξης
  • Επίλυση προβλημάτων σε σύντομη μελέτη περίπτωσης

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
  • Γκούσια-Ρίζου, Μ. & Σδράλη, Δ. (2017). Επιχειρηματικά σχήματα συνεργασίας και επικοινωνία στον τουριστικό τομέα. Βήματα για αποτελεσματικές εφαρμογές. Αθήνα: Παρισιάνου.
  • Αποστολόπουλος, Κ. & Σδράλη, Δ. (2009). Εναλλακτικός και ήπιος τουρισμός: Θεωρητικές προσεγγίσεις και εφαρμογές στην πράξη. Αθήνα: ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ.
  • Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. & Γκρίμπα, Ε. (2014). Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Αθήνα: Κριτική.
  • Σωτηριάδης, Μ. & Φαρσάρη, Ι. (2009). Εναλλακτικές & ειδικές μορφές τουρισμού: Σχεδιασμός Management & Marketing. Αθήνα: Interbooks.
  • Hagel, J. (2002). Out of the Box: Strategies for achieving profits today and growth tomorrow through web services. USA: Harvard Business School Press.
- Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
  • Journal of Sustainable Tourism
  • Journal of Tourism and Cultural Change
  • Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism
  • International Journal of Tourism Research
  • Journal of Tourism, Heritage and Services Marketing
  • Tourismos: An International Multidisciplinary Refereed Journal of Tourism

Πληροφορική


 

Προπτυχιακό | 6ο εξάμηνο | Επιλογής | ΓΕ3306

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Γενικών Γνώσεων

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

Η χρησιμότητα, η λειτουργικότητα και η αρχιτεκτονική ενός υπολογιστή. Οι έννοιες και η χρησιμότητα της κεντρικής μονάδας επεξεργασίας, της μνήμης και των περιφερειακών συσκευών. Το λειτουργικό σύστημα και η χρησιμότητα του. Οι κατηγορίες υπολογιστών, η χρησιμότητά τους και η έννοια του υπολογιστικού συστήματος. Η εφαρμογή όλων των ανωτέρω στους προσωπικούς υπολογιστές (σύνθεση, σύνδεση περιφερειακών συσκευών, λειτουργικό σύστημα τύπου Windows). Η ανταλλαγή δεδομένων ανάμεσα σε υπολογιστές – Δίκτυα Υπολογιστών (παράδειγμα: το δίκτυο του εργαστηρίου). Το Internet (Διαδίκτυο). Υπηρεσία World Wide Web. Η γλώσσα προγραμματισμού HTML. Yπηρεσία Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου. Η έννοια του προγραμματισμού – Γλώσσες προγραμματισμού. Εισαγωγή στη γλώσσα προγραμματισμού Pascal – Βασικά συστατικά στοιχεία ενός προγράμματος. Παραδείγματα απλών προγραμμάτων. Εντολές επαναλήψεις – παραδείγματα. Υποπρογράμματα – παραδείγματα. Ανάλυση – σχεδιασμός – υλοποίηση προγράμματος.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Σκοπός του μαθήματος είναι η παροχή βασικών γνώσεων που αφορούν στη χρήση, την αρχιτεκτονική, τον προγραμματισμό και την επικοινωνία υπολογιστών, καθώς και τις υπηρεσίες Διαδικτύου.
Με την επιτυχή περάτωση της περιόδου μάθησης για το συγκεκριμένο μάθημα, οι φοιτητές αναμένεται να είναι σε θέση να:

  • Χειρίζονται τους υπολογιστές
  • Χειρίζονται τις υπηρεσίες Διαδικτύου

Γενικές Ικανότητες

  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών:Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 40
Ασκήσεις 85
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Η αξιολόγηση του μαθήματος γίνεται με γραπτές εξετάσεις κατά τη διάρκεια των οποίων ο φοιτητής μπορεί να χρησιμοποιεί ελεύθερα κάθε είδους βοήθημα που επιθυμεί. Η βαθμολογία του μαθήματος προκύπτει από τον τύπο Β= Β1 * 40% + Β2 * 60%, όπου Β1, Β2 οι βαθμοί σε δύο ενδιάμεσες εξετάσεις. Αν Β

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • Forouzan, B.A. (2003). Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών, Εκδόσεις Κλειδάριθμος, Αθήνα.
  • Τσακνάκης, Α. & Φλώρος, Ι. (2007). Εισαγωγή στις Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών, Εκδόσεις Κλειδάριθμος, Αθήνα.

Τρόφιμα και Περιβάλλον


 

Προπτυχιακό | 6ο εξάμηνο | Επιλογής | ΓΕ5500

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Επιστημονικής Περιοχής (Ειδικού Υποβάθρου)

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

Περιγραφή

Φυσικοί πόροι και αειφόρος χρήση: η έννοιες και η κριτική τους, Εισαγωγή στη Γεωργία και την αλιεία, Έδαφος, γονιμότητα και διεργασίες υποβάθμισης, Υδάτινοι πόροι, επιφανειακά και υπόγεια νερά, Πόροι γης, Ερημοποίηση, Διαχείριση άγριας ζωής / αλιεία, Καταπολέμηση ανεπιθύμητων ειδών, Συσκευασία και επιπτώσεις, η έννοια του τροφοχιλιόμετρου, Παγκόσμια επισιτιστική κρίση, Επισήμανση των τροφίμων, Τρόφιμα και Διατροφικές Πολιτικές.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Μετά από την επιτυχή περάτωση της περιόδου μάθησης ο φοιτητής ή η φοιτήτρια θα:

  • έχει εξοικειωθεί με τις διεργασίες της παραγωγής, διακίνησης, κατανάλωσης και απόρριψης αποβλήτων τροφίμων
  • θα έχει αναπτύξει γνωστικές δεξιότητες σχετικές με την εκτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των παραπάνω διεργασιών σε συνάρτηση με τη επάρκεια/ποιότητα των τροφίμων και των σχετικών μέτρων πολιτικής
  • θα έχει κατανοήσει τις αιτίες που έπαιξαν ρόλο στη διαμόρφωση του σημερινού συστήματος τροφίμων και οι συνέπειες αυτού στο περιβάλλον και την υγεία.

Γενικές Ικανότητες

Η επιτυχής παρακολούθηση συμβάλλει στην επίτευξη των παρακατω στόχων του προγράμματος:

  • διεπιστημονική κατανόηση της άρρηκτης αλληλεπίδρασης μεταξύ των ανθρώπινων κοινωνιών και του περιβάλλοντος (φυσικού, πολιτισμικού, διατροφικού) καθώς και του ρόλου της στη βιώσιμη ανάπτυξη
  • εφαρμογή σύγχρονων επιστημονικών μεθόδων σε θέματα βιώσιμης καταναλωτικής και διατροφικής συμπεριφοράς, αγωγής υγείας, διαχείρισης και προστασίας του φυσικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος, καθώς και του εναλλακτικού τουρισμού, στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα
  • δυνατότητα ερευνητικής εμβάθυνσης σε θέματα σχετικά με το αντικείμενο των σπουδών του Τμήματος.

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών:

  • Χρήση ψηφιακών διαφανειών στις διαλέξεις
  • Πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκαίδευσης
  • Δυνατότητα ηλεκτρονικής επικοινωνίας με φοιτητές/φοιτήτριες

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 33
Ασκήσεις 6
Αυτοτελής Μελέτη 86
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Γραπτή τελική εξέταση της ύλης του μαθήματος που περιλαμβάνει:

  • Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
  • Ερωτήσεις ανάπτυξης

Ο τρόπος αξιολόγησης γίνεται γνωστός στους φοιτητές στο πρώτο μάθημα και είναι αναρτημένος στην ιστοσελίδα του μαθήματος της ηλεκτρονικής τάξης καθ΄ όλη τη διάρκεια του εξαμήνου.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • MILLER G. T., ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΙΩΝ, ΑΘΗΝΑ 2004.
  • CAMP W. C. & DAUGHERTY T. B., ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ, ,ΙΩΝ, ΑΘΗΝΑ2004.
  • WRIGHT R.T., BOORSE D.F., ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΒΙΩΣΙΜΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΠΑΡΙΣΙΑΝΟΥ Α.Ε., ΑΘΗΝΑ 2012
  • Lawrence, Geoffrey, Lyons, Kristen, Wallington, Tabatha (2010). Food, security, nutrition and sustainability London; New York: Earthscan
  • Ματάλα Αντωνία-Λήδα & Χουλιάρας Αστέριος (2005). Η Διατροφή στον 21ο αιώνα: Γεωγραφίες της Αφθονίας και της Στέρησης, Εκδόσεις Παπαζήση, Αθήνα.

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

Π.Μ.Σ. Εκπαίδευση και Πολιτισμός

Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της έρευνας και στην προαγωγή εξειδικευμένης γνώσης που αφορά στις ακόλουθες Ειδικεύσεις:

- Παιδαγωγική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Πράξη

- Διοίκηση και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων

- Πολιτισμική Αγωγή

Π.Μ.Σ. Βιώσιμη Ανάπτυξη

Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της έρευνας και στην προαγωγή εξειδικευμένης γνώσης που αφορά στις ακόλουθες Ειδικεύσεις: 

- Τοπική Ανάπτυξη

- Διαχείριση Περιβάλλοντος

- Αγωγή Καταναλωτή

© 2021 ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ -Τμήμα Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης. All Rights Reserved.
Photos by Freepik