ΣΤΟΧΟΙ

Η προώθηση της επιστημονικής γνώσης και έρευνας για την ποιοτικοποίηση της βιώσιμης διαβίωσης των ατόμων, των οικογενειών και των ανθρωπίνων κοινοτήτων αλλά και τη διαχείριση του φυσικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος.

Μάθετε περισσότερα

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Η οργανωμένη μελέτη θεμάτων που αφορούν στην εξέλιξη του θεσμού της οικογένειας ως μικροκοινωνίας και στην αλληλεπίδρασή της με το πολιτισμικό περιβάλλον, τον καταναλωτή, τις διατροφικές συνήθειές του, την αγωγή υγείας, τη σύγχρονη οικιακή τεχνολογία, τον οικολογικό σχεδιασμό και την έλλογη διαχείριση των φυσικών και ανθρώπινων πόρων.
Μάθετε περισσότερα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προσβλέπει στη διασφάλιση της ποιότητας των προπτυχιακών σπουδών του Τμήματος, μέσω της αναβάθμισης των εκπαιδευτικών υπηρεσιών, της υποστήριξης του διεπιστημονικού χαρακτήρα της επιστήμης της Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης και της αναζήτησης νέων επαγγελματικών διεξόδων για τους αποφοίτους του.

Μάθετε περισσότερα

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης μπορούν να απασχοληθούν στην εκπαίδευση καθώς και σε οικονομικούς και περιβαλλοντικούς φορείς.



Δείτε τους τομείς απασχόλησης

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΤΜΗΜΑ

Εφαρμοσμένη Οικονομετρία


 

Προπτυχιακό | 7ο εξάμηνο | Επιλογής | OK2700

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Επιστημονικής Περιοχής (Ειδικού Υποβάθρου)

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

Περιγραφή

Bασικές εισαγωγικές έννοιες. Συσχέτιση. Απλή Παλινδρόμηση. Μέθοδος των Ελαχίστων τετραγώνων. Πολλαπλή Παλινδρόμηση. Οι έννοιες των συντελεστών του υποδείγματος. Συντελεστές πολλαπλού προσδιορισμού και συντελεστές μερικής συσχέτισης. Έλεγχοι των στατιστικών υποθέσεων του κλασσικού υποδείγματος. Συναρτησιακή μορφή. Γραμμικότητα. Μη γραμμικά υποδείγματα Πολυσυγγραμμικότητα. Ετεροσκεδαστικότητα. Αυτοσυσχέτιση. Ψευδομεταβλητές.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες αναμένεται να έχουν:

  • αποκτήσει σφαιρική γνώση για την ανάλυση πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων που αφορούν κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα.
  • να χρησιμοποιούν τα ενδεδειγμένα οικονομετρικά προγράμματα
  • να τεκμηριώνουν ή να επαναπροσδιορίζουν της οικονομικές θεωρίες.

Γενικές Ικανότητες

  • Ενίσχυση επαγγελματικών δεξιοτήτων του φοιτητή σχετικά με τη χρήση τεχνολογιών πληροφορικής και οικονομετρικών προγραμμάτων για την ανάλυση οικονομικών φαινομένων.
  • Σύνθεση και επεξεργασία πρωτογενών δεδομένων και δευτευρογενών πληροφοριών, με την χρήση και των απαραίτητων προγραμμάτων για την ανάλυση ερευνητικών ερωτημάτων.
  • Καλλιέργεια της ερευνητικής δυναμικής τω φοιτητών/τριών με σκοπό τη διατύπωση συμπερασμάτων και την αξιολόγηση αποτελεσμάτων προηγούμενων ερευνών.

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών: Χρήση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία, χρήση της πλατφόρμας ασύγχρονης εκπαίδευσης για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την επικοινωνία με τους φοιτητές, καθώς και επικοινωνία μαζί τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 35
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 50
Ασκήσεις 40
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Η αξιολόγηση της επίδοσης των φοιτητών/τριών βασίζεται:

  • Σε γραπτή εξέταση που αντιστοιχεί στο 60% της τελικής συνολικής βαθμολογίας και λαμβάνει χώρα μετά την ολοκλήρωση της διδακτικής περιόδου
  • Σε εκπόνηση γραπτής εργασίας από τους φοιτητές/τριες, που βασίζεται σε συστηματική και οργανωμένη βιβλιογραφική ανασκόπηση, της οποίας η βαθμολογία αντιστοιχεί στο 20 % του τελικού συνολικού βαθμού.
  • Σε εκπόνηση ασκήσεων κατανόησης της διδακτέας ύλης που αντιστοιχεί στο 20 % του τελικού συνολικού βαθμού.

Όλα τα παραπάνω κριτήρια αξιολόγησης γίνονται γνωστά στους φοιτητές στο πρώτο μάθημα και είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του μαθήματος της ηλεκτρονικής τάξης καθ΄ όλη τη διάρκεια του εξαμήνου.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
  • Χάλκος Γ. (2011), Οικονομετρία, Εκδόσεις Γ. Δάρδανος-Κ. Δάρδανος, Αθήνα.
  • Κιντής Α. (2010), Σύγχρονη οικονομετρική ανάλυση, τόμος 2 Εκδόσεις Γ. Δάρδανος-Κ. Δάρδανος, Αθήνα.

Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και Ειδικά Θέματα Εφοδιαστικής


 

Προπτυχιακό | 7ο εξάμηνο | Επιλογής | ΟΚ2601

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Επιστημονικής Περιοχής (Ειδικού Υποβάθρου)

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

Περιγραφή

Το περιεχόμενο του μαθήματος περιλαμβάνει:

  • Βασικές αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας?
  • Σημασία Ποιότητας για τον Καταναλωτή και την Οικονομία γενικότερα
  • Πρακτικές ποιότητας που υιοθετούν οι επιχειρήσεις διεθνώς και πιστοποιητικά ποιότητας
  • Εφοδιαστική και Περιβάλλον (Green Logistics)
  • Διαχείριση Επιστρεφομένων και Ανάστροφη Εφοδιαστική Αλυσίδα (Reverse Logistics)
  • Κλαδική Εφοδιαστική Ανάλυση : Αγροτικός Τομέας, Εμπορική Ναυτιλία, Φάρμακα, Καταναλωτικά Προϊόντα, Ρούχα-Υποδήματα, Αυτοκίνητα,
  • Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (Customer Relationship Management) στο νέο περιβάλλον της Εφοδιαστικής
  • Συνδυασμένα μέσα μεταφορών
  • City Logistics - Αστικές Εμπορευματικές Μεταφορές

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση των ειδικών θεμάτων της Ποιότητας σε σχέση με τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις στο νέο οικονομικό περιβάλλον και της Εφοδιαστικής, και πιο συγκεκριμένα το θεωρητικό πλαίσιο της σχέσης της Εφοδιαστικής Επιστήμης με το Περιβάλλον, τη Δημόσια Διοίκηση, τις επιστροφές προϊόντων και της εφαρμογής της σε διάφορους κλάδους της Οικονομίας.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:

  • να πληροφορηθεί για το περιεχόμενο και στόχους της αγροδιατροφικής εφοδιαστικής αλυσίδας σε σχέση με το φυσικό περιβάλλον
  • να μάθει για τις ιδιαιτερότητες στις διαδικασίες μεταφοράς και αποθήκευσης τροφίμων και σε διάφορους άλλους κλάδους
  • να αντιλαμβάνεται την έννοια και σημασία του αποθέματος και να γνωρίζει τις βασικές αρχές και πρακτικές αγορών
  • να κατανοεί τη σημασία και πρακτικές διαχείρισης στην αντίστροφη εφοδιαστική αλυσίδα
  • να γνωρίσει τις ιδιαιτερότητες των αστικών εμπορευματικών μεταφορών (citylogistics) και τις πρακτικές Logistics στο δημόσιο τομέα
  • να αναγνωρίσει τη σημασία της ποιότητας τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τις επιχειρήσεις και την οικονομία
  • να αντιλαμβάνεται την έννοια του ανταγωνισμού ανάμεσα σε προϊόντα και επιχειρήσεις
  • να κατανοεί την έννοια της ποιότητας και να πληροφορηθεί σχετικά με τις πρακτικές υιοθέτησης της από τις επιχειρήσεις

Γενικές Ικανότητες

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο στην τάξη

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών:

  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 30
Διαδραστική διδασκαλία - αλληλεπίδραση 30
Ομαδική εργασία σε μελέτη περίπτωσης 20
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 10
Αυτόνομη/μη καθοδηγούμενη μελέτη 35
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Γλώσσα αξιολόγησης: Ελληνική
Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει

  • θέματα ανάπτυξης βασιζόμενα στις διάφορες θεωρίες
  • κριτική ανάλυση σε μελέτες περίπτωσης μέσω της μελέτης έγκυρων εκπαιδευτικών πηγών που σχετίζονται άμεσα με τις διδακτικές ενότητες που μελετήθηκαν στο πλαίσιο διδασκαλίας του μαθήματος.
  • Τα βασικά κριτήρια αξιολόγησης των γραπτών απαντήσεων των φοιτητών/τριών είναι:
    • Oρθότητα και επιστημονική τεκμηρίωση απαντήσεων
    • Ικανότητα ορθής αξιοποίησης και χρήσης εννοιών και όρων που μελετήθηκαν στο πλαίσιο διδασκαλίας του μαθήματος
    • Κριτική και συνθετική ικανότητα ως προς την εξέταση των προσφερόμενων πηγών<l/i>
    • Εκφραστική ικανότητα, σαφήνεια και περιεκτικότητα απαντήσεων
    • Οργάνωση σκέψης-Δομή γραπτού λόγου
    • Όλα τα παραπάνω κριτήρια αξιολόγησης γίνονται γνωστά στους φοιτητές στο πρώτο μάθημα και είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του μαθήματος της ηλεκτρονικής τάξης καθ΄ όλη τη διάρκεια του εξαμήνου.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
  • Μαλινδρέτος, Γ. (2015), Εφοδιαστική Αλυσίδα, Logistics και Εξυπηρέτηση Πελατών, Κάλλιπος, ISBN 978-960-603-486-2.
  • Σιφνιώτης, K. (1997). Logistics Management, Θεωρία και Πράξη, Αθήνα: Eκδόσεις Σταμούλη.
  • Chopra, S. andMeindl, P. (2001), Supply Chain Management: Strategy, Planning, and Organization., Prentice-Hall Inc. New Jersey, USA. ISBN 0-13026465-2.
  • Christopher, M. (1998), Logistics and Supply Chain Management: Creating Value-Adding Networks, Second Edition. Prentice Hall – Financial Times-Pearson Education Ltd. ISBN13: 978-0-273-681176-2.
  • Lambert, D. (2004), The Eight Essential Supply Chain Management Processes. Supply Chain Management Review.
  • Roberts C.M. (2006), Radio Frequency identification (RFID), Computers and security, Vol 25, p. 18-26.
  • Rushton, A. & Oxley, J. (1998), Handbook of Logistics and Distribution Management, Cranfield Institute of Technology, London: Kogan Page Ltd. ISBN 0 74 94 0588-.
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
  • Journal of Business Logistics - Wiley Online Library
  • The International Journal of Logistics Management - Emerald Insight
  • Logistics Research - a SpringerOpen journal

Πτυχιακή Μελέτη


 

Η Πτυχιακή Εργασία [ΠΤ1000] εκπονείται κατά τη διάρκεια του 4ου έτους σπουδών (Ζ΄ και Η΄ εξάμηνο) και εκλαμβάνεται ως ένα μάθημα, στο οποίο αποδίδονται 10 πιστωτικές μονάδες ECTS (5 ECTS στο Ζ΄ Εξάμηνο και 5 ECTS στο Η΄ Εξάμηνο) και 20 Διδακτικές Μονάδες (10 Δ.Μ. στο Ζ΄ Εξάμηνο και 10 Δ.Μ. στο Η΄ Εξάμηνο).

Εναλλακτικά, αντί για την εκπόνηση της πτυχιακής εργασίας, οι φοιτητές δύνανται να επιλέξουν δύο (2) μαθήματα επιλογής που αντιστοιχούν σε 5 ECTS το καθένα (σύνολο 10 ECTS), με την προϋπόθεση ότι τα δύο αυτά μαθήματα θα πρέπει να προέρχονται από την ίδια ομάδα (δηλαδή ο φοιτητής επιλέγει δύο [2] μαθήματα είτε από την ομάδα Οικονομίας και Διοίκησης, είτε από την ομάδα μαθημάτων Περιβαλλοντικής Διαχείρισης και Πολιτισμικής Ανάπτυξης, είτε από την ομάδα μαθημάτων Αγωγής και Εκπαίδευσης). Υπό τις παραπάνω προϋποθέσεις, οι φοιτητές στο Ζ΄ Εξάμηνο μπορούν να επιλέξουν ένα (1) επιπλέον μάθημα επιλογής χειμερινού εξαμήνου (που δεν έχουν παρακολουθήσει) και στο Η΄ Εξάμηνο ένα (1) επιπλέον μάθημα επιλογής εαρινού εξάμηνου (που δεν έχουν παρακολουθήσει).

Διοίκηση & Οικονομία της Εκπαίδευσης


 

Προπτυχιακό | 7ο εξάμηνο | Υποχρεωτικό | ΟΚ2000

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 4 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Επιστημονικής Περιοχής (Ειδικού Υποβάθρου)

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

• Προσέγγιση στη διοίκηση της εκπαίδευσης
• Εφαρμογή των θεωριών διοίκησης στην εκπαίδευση
• Αρχές διοίκησης στην εκπαίδευση
• Οργάνωση, προγραμματισμός και σχεδιασμός στην εκπαίδευση
• Λήψη αποφάσεων
• Το αποτελεσματικό σχολείο
• Εισαγωγή στην Οικονομική της Εκπαίδευσης – Ιστορική εξέλιξη.
• Βασικές θεωρητικές προσεγγίσεις της σχέσης εκπαίδευσης & οικονομίας [Θεωρία του Ανθρώπινου Κεφαλαίου]
• Τα οφέλη από την εκπαίδευση υπό την οπτική της οικονομικής
• Το κόστος και η χρηματοδότηση της εκπαίδευσης
• Η Εκπαίδευση ως κατανάλωση και επένδυση
• Η Εκπαίδευση ως αγαθό
• Προσφορά και ζήτηση της εκπαίδευσης

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές και φοιτήτριες αναμένεται να είναι σε θέση να:

● Περιγράφουν και να διακρίνουν τις θεωρίες διοίκησης.
● Εξηγούν την σημασία της εφαρμογής των αρχών και των μεθόδων του μάνατζμεντ στην αποτελεσματική λειτουργία των εκπαιδευτικών συστημάτων.
● Εντοπίζουν την εφαρμογή των αρχών της διοίκησης και της στρατηγικής του ηγετικού στελέχους στη συμπεριφορά των διευθυντών των σχολικών μονάδων.
● Περιγράφουν το ρόλο της εκπαίδευσης σε βασικές λειτουργίες της οικονομίας.
● Αναλύουν τις επιλογές των ανθρώπων σχετικά με την εκπαίδευσή τους σύμφωνα με την οικονομική θεωρία.

Γενικές Ικανότητες

  • ● Λήψη Αποφάσεων
    ● Αντίληψη, δημιουργική και κριτική σκέψη
    ● Ηγεσία
    ● Επίλυση προβλημάτων
    ● Ομαδική Εργασία
    ● Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
    ● Αρμονικές εργασιακές σχέσεις και επικοινωνία
    ● Προσαρμοστικότητα και αλλαγή

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με Πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών: Χρήση πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης E-Class.

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 35
Μελέτη & Ανάλυση Βιβλιογραφίας 25
Πρακτική Εφαρμογή 40
Σύνολο Μαθήματος 100

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

● Η εξέταση του μαθήματος γίνεται είτε με γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου, είτε με δύο γραπτές προόδους κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.
● Οι γραπτές πρόοδοι είναι προαιρετικές και απαλλακτικές εφόσον οι φοιτητές/τριες πετύχουν τουλάχιστον βαθμό 5 και στις δύο.
● Για τη συμμετοχή στην δεύτερη πρόοδο, απαιτείται τουλάχιστον βαθμός πέντε (5) στην πρώτη. Διαφορετικά, είναι υποχρεωτική η συμμετοχή στις γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου.
● Εφόσον διεξαχθούν πρόοδοι, οι ημερομηνίες διεξαγωγής τους θα ανακοινωθούν εγκαίρως από τον διδάσκοντα.
● Η μέθοδος αξιολόγησης, τόσο των προόδων, όσο και των τελικών εξετάσεων, μπορεί να περιλαμβάνει συνδυασμό από θέματα ανάπτυξης, ερωτήσεις κρίσεως, μελέτες περίπτωσης, ερωτήσεις τύπου σωστό-λάθος, ή ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.Τα βασικά κριτήρια αξιολόγησης των γραπτών απαντήσεων των φοιτητών/τριών είναι:
- Ικανότητα ορθής αξιοποίησης και χρήσης των εννοιών και όρων που αναπτύχθηκαν κατά τη διδασκαλία του μαθήματος
- Κριτική́ και συνθετική́ ικανότητα ως προς τις απαντήσεις τους
- Εκφραστική́ ικανότητα, σαφήνεια και περιεκτικότητα των απαντήσεων
- Οργάνωση σκέψης-Δομή́ γραπτού́ λόγου

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
  • ● ΣΑΪΤΗ, Α. & ΣΑΪΤΗΣ, Χ. (2022). Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης στην προσχολική και σχολική αγωγή. ΑΦΟΙ ΤΕΡΖΗ Ο.Ε.
    ● LOVENHEIM, M. & TURNER S.E. (2020). Οικονομικά της εκπαίδευσης. BROKEN HILL PUBLISHERS LTD.
    ● ΣΥΡΜΑΚΕΣΗΣ, Σ. (2017). Η διοίκηση της εκπαίδευσης. Γ. ΔΑΡΔΑΝΟΣ - Κ. ΔΑΡΔΑΝΟΣ κ ΣΙΑ ΕΕ.
    ● ΨΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ, Γ. (1999). Οικονομική της εκπαίδευσης. ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ ΑΕΒΕ.

- Συγγράμματα και Βοηθήματα - Αποθετήριο "Κάλλιπος": https://repository.kallipos.gr/handle/11419/3522

- Επιστημονικά περιοδικά:

  • Management in Education
  • International Journal of Educational Management
  • Economics of Education Review
  • Journal of Economic Education
  • Education Economics

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

Π.Μ.Σ. Εκπαίδευση και Πολιτισμός

Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της έρευνας και στην προαγωγή εξειδικευμένης γνώσης που αφορά στις ακόλουθες Ειδικεύσεις:

- Παιδαγωγική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Πράξη

- Διοίκηση και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων

- Πολιτισμική Αγωγή

Π.Μ.Σ. Βιώσιμη Ανάπτυξη

Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της έρευνας και στην προαγωγή εξειδικευμένης γνώσης που αφορά στις ακόλουθες Ειδικεύσεις: 

- Τοπική Ανάπτυξη

- Διαχείριση Περιβάλλοντος

- Αγωγή Καταναλωτή

© 2021 ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ -Τμήμα Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης. All Rights Reserved.
Photos by Freepik