ΣΤΟΧΟΙ

Η προώθηση της επιστημονικής γνώσης και έρευνας για την ποιοτικοποίηση της βιώσιμης διαβίωσης των ατόμων, των οικογενειών και των ανθρωπίνων κοινοτήτων αλλά και τη διαχείριση του φυσικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος.

Μάθετε περισσότερα

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Η οργανωμένη μελέτη θεμάτων που αφορούν στην εξέλιξη του θεσμού της οικογένειας ως μικροκοινωνίας και στην αλληλεπίδρασή της με το πολιτισμικό περιβάλλον, τον καταναλωτή, τις διατροφικές συνήθειές του, την αγωγή υγείας, τη σύγχρονη οικιακή τεχνολογία, τον οικολογικό σχεδιασμό και την έλλογη διαχείριση των φυσικών και ανθρώπινων πόρων.
Μάθετε περισσότερα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προσβλέπει στη διασφάλιση της ποιότητας των προπτυχιακών σπουδών του Τμήματος, μέσω της αναβάθμισης των εκπαιδευτικών υπηρεσιών, της υποστήριξης του διεπιστημονικού χαρακτήρα της επιστήμης της Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης και της αναζήτησης νέων επαγγελματικών διεξόδων για τους αποφοίτους του.

Μάθετε περισσότερα

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης μπορούν να απασχοληθούν στην εκπαίδευση καθώς και σε οικονομικούς και περιβαλλοντικούς φορείς.



Δείτε τους τομείς απασχόλησης

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΣΕ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

Αν είστε απόφοιτος του Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του Τμήματος Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για συμμετοχή στην έρευνα

Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών

Αν είστε απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών "Βιώσιμη Ανάπτυξη" πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για συμμετοχή στην έρευνα

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών "Βιώσιμη Ανάπτυξη"

Αν είστε απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών "Εκπαίδευση και Πολιτισμός" πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για συμμετοχή στην έρευνα

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών "Εκπαίδευση και Πολιτισμός"

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΤΜΗΜΑ

Εκπαιδευτική Αξιολόγηση και Σχολικά Προγράμματα


 

Προπτυχιακό | 6ο εξάμηνο | Υποχρεωτικό | ΓΕ4601

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Γενικού Υποβάθρου

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

  • Φιλοσοφία και κοινωνιολογία των σχολικών προγραμμάτων
  • Είδη σχολικών προγραμμάτων και διαδικασίες εκπόνησης και αναθεώρησής τους
  • Εκπαιδευτική αξιολόγηση και μέτρηση.
  • Αξιολογικά παραδείγματα.
  • Μορφές-στόχοι αξιολόγησης.
  • Ταξινομίες εκπαιδευτικών στόχων (Bloom, Τριαρχική Νοημοσύνη).
  • Εγκυρότητα και αξιοπιστία βαθμολόγησης.
  • Κατηγορίες ερωτήσεων και σχέσεις τους με τα κίνητρα του μαθητή.
  • Αυτοαξιολόγηση του μαθητή και αυτορρύθμιση της μάθησης.
  • Αυθεντική αξιολόγηση και πορτφόλιο.
  • Αυτοαξιολόγηση της εκπαιδευτικής μονάδας.
  • Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

  • Οι φοιτητές μετά το πέρας του μαθήματος επιδιώκεται να έχουν κατανοήσει και να είναι σε θέση να προσεγγίζουν με κριτικό τρόπο τις κύριες θεωρίες σχετικά αφενός με την φιλοσοφία τις διαδικασίες εκπόνησης και αξιολόγησης των σχολικών προγραμμάτων και αφετέρου την επιστημονική έρευνα που αφορά στα ζητήματα της εκπαιδευτικής αξιολόγησης.
  • Οι φοιτητές επιδιώκεται να είναι σε θέση να διαμορφώνουν σχολικά προγράμματα και να εφαρμόζουν επιστημονικά αποδεκτές και τεκμηριωμένες αξιολογήσεις των μαθητών τους τόσο σε διαμορφωτικό επίπεδο, όσο και τελικό μέσω γραπτών δοκιμασιών. Επίσης, επιδιώκεται να είναι σε θέση να συμμετέχουν ενεργά στην αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Γενικές Ικανότητες

  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών: Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 36
Εκπόνηση ομαδικών ή ατομικών εργασιών 34
Προσωπική Μελέτη 55
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Προφορική Εξέταση, Γραπτή Εργασία, Δημόσια Παρουσίαση

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • Σημειώσεις μαθήματος
  • Κασσωτάκης, Μ. (2015). Η αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών, Αθήνα: Γρηγόρης
  • Wyatt-Smith, C. & Cumming, J. (2009). Educational assessment in the 21st century, Springer.

Βιώσιμη Οικονομική και Περιφερειακή Ανάπτυξη - Αστική Ανασυγκρότηση στην Ε.Ε.


 

Προπτυχιακό | 6ο εξάμηνο | Υποχρεωτικό | ΟΚ3400

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Γενικού Υποβάθρου

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

Ερμηνεία των όρων Βιώσιμη Οικονομική Ανάπτυξη, Τοπική Ανάπτυξη, Περιφερειακή Ανάπτυξη. Αίτια των αναπτυξιακών ανισοτήτων των περιφερειών. Στόχοι της περιφερειακής πολιτικής. Η συμβολή των μεταφορών, της ενέργειας, των τηλεπικοινωνιών, των υποδομών για το περιβάλλον, την έρευνα και την τεχνολογία, τον αγροτικό τομέα, την πολιτιστική και αρχιτεκτονική κληρονομιά, κατά τη βιώσιμη τοπική και περιφερειακή αναπτυξιακή διαδικασία. Η περιφερειακή πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το πλαίσιο δράσης για τη βιώσιμη ανάπτυξη των περιφερειών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις περιφέρειες της Ελλάδας. Βιώσιμη ανάπτυξη και διαχείριση των πόλεων μέσω της προστασίας του περιβάλλοντος, της προστασίας της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς, της ανάπλασης των υποβαθμισμένων περιοχών. Πολιτική της κοινωνικοοικονομικής συνοχής και βιώσιμο αστικό περιβάλλον. Ενιαία αγορά στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Πολιτική για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, της ανταγωνιστικότητας, της απασχόλησης και αστικό περιβάλλον. Οι επιπτώσεις της παγκοσμιοποίησης στην πόλη.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Σκοπός του μαθήματος είναι να γνωρίσουν και να κατανοήσουν οι φοιτητές τους παράγοντες που οδηγούν μία πόλη ή μία Περιφέρεια σε οικονομική βιωσιμότητα και να τους καταστήσει ικανούς να αξιολογήσουν εάν η πόλη ή η Περιφέρεια έχει τη δυνατότητα να γίνει βιώσιμη και με ποιόν τρόπο.
Με την επιτυχή περάτωση της περιόδου μάθησης για το συγκεκριμένο μάθημα, οι φοιτητές αναμένεται να είναι σε θέση να:

  • Ορίζουν την έννοια και το περιεχόμενο της οικονομικής και περιφερειακής ανάπτυξης και της αστικής ανασυγκρότησης και αξιολογούν τη συμβολή τους στη βιώσιμη ανάπτυξη.
  • Περιγράφουν και αναλύουν τις νέες τάσεις και τα πρότυπα που διαμορφώνονται στον κόσμο και στην Ευρώπη σε ό,τι αφορά την οικονομική και περιφερειακή ανάπτυξη και την αστική ανασυγκρότηση.
  • Γνωρίζουν τις βασικές ενέργειες για την οργάνωση μιας δράσης που θα στοχεύει στην οικονομική και περιφερειακή αναγένηση και την αστική ανασυγκρότηση.

Γενικές Ικανότητες

  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Διαχείριση αλλαγών
  • Σεβασμός στο φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον
  • Άσκηση κριτικής
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών: Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 35
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 50
Ασκήσεις 40
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

  • Παράδοση εργασιών
  • Γραπτή εξέταση με ερωτήσεις στο τέλος του εξαμήνου

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • Μητούλα, Ρ. (2006). Βιώσιμη Περιφερειακή Ανάπτυξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση & Ανασυγκρότηση του Ελληνικού Αστικού Περιβάλλοντος, Εκδόσεις Σταμούλη, Αθήνα.
  • Μητούλα, Ρ., Αστάρα, Ό. & Καλδής, Π. (2008). Βιώσιμη Ανάπτυξη – Έννοιες, διεθνείς & ευρωπαϊκές διαστάσεις, Εκδόσεις Rosili, Αθήνα.
  • Στεφάνου, Ι. & Μητούλα, Ρ. (2002). Ο ρόλος της ενέργειας στον περιβαλλοντικό σχεδιασμό και την περιφερειακή ανάπτυξη, Εκδόσεις Εργαστηρίου Πολεοδομικής Σύνθεσης Ε.Μ.Π., Αθήνα.
  • Αγγελίδης, Μ. (2000). Χωροταξικός σχεδιασμός και βιώσιμη ανάπτυξη, Εκδόσεις Συμμετρία, Αθήνα.
  • Armstrong H. & J. Taylor (2000), Regional Economics and Policy, Massachusetts: Blackwell.
  • Krugman P. (2002), Development, Geography, and Economic Theory, The MIT Press.
  • McCann Ph. (2013), Modern Urban and Regional Economics, Oxford.
  • OECD (2010), How Regions Grow, OECD: Paris.
  • Stilwell (1980), Economic Crisis, Cities and Regions, Pergamon Press.
  • McCann Ph. (1992), Αστική και Περιφερειακή Οικονομική, Αθήνα: Κριτική.
  • Πετράκος Γ. και Ψυχάρης Γ. (2004), Περιφερειακή Ανάπτυξη στην Ελλάδα, Αθήνα: Κριτική.

Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες


 

Προπτυχιακό | 5ο εξάμηνο | Επιλογής | ΓΕ5800

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Γενικού Υποβάθρου

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

Στο πλαίσιο του μαθήματος θα συζητηθούν τα παρακάτω θέματα: Η ερευνητική διαδικασία, στρατηγικές κοινωνικής έρευνας, διατύπωση ερευνητικών ερωτημάτων, βιβλιογραφική επισκόπηση, ζητήματα δεοντολογίας στην κοινωνική έρευνα, η ποσοτική έρευνα, η ποιοτική έρευνα, η έρευνα μεικτών μεθόδων και η συγγραφή της κοινωνικής έρευνας.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Το μάθημα αυτό στοχεύει στην ανάπτυξη της γνώσης και της κατανόησης σε θέματα που αφορούν στην ερευνητική διαδικασία, την ποσοτική και την ποιοτική κοινωνική έρευνα, την έρευνα μεικτών μεθόδων καθώς και τη συγγραφή της κοινωνικής έρευνας. Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές αναμένεται να είναι σε θέση να:

  • εκτιμούν το εύρος των ερευνητικών μεθόδων
  • αξιολογούν πώς γίνεται η έρευνα και με ποιες παραδοχές
  • επιλέγουν μεθόδους έρευνας
  • διατυπώνουν και να απαντούν σε ερευνητικά ερωτήματα
  • σχεδιάζουν ποσοτική και ποιοτική έρευνα
  • προσεγγίζουν κριτικά ζητήματα που αφορούν στα όρια και τους περιορισμούς της έρευνας
  • αναγνωρίζουν ζητήματα ηθικής και δεοντολογίας
  • γράφουν μια επιστημονική εργασία
      Επιπλέον, οι φοιτητές αναμένεται να έχουν αναπτύξει δεξιότητες στους παρακάτω τομείς:
      • Γραπτή και προφορική επικοινωνία
      • Συνεργασία
      • Αναζήτηση βιβλιογραφίας
      • Αυτοαξιολόγηση
      • Διαχείριση χρόνου
      • Αυτόνομη εργασία
      • Χρήση των υπηρεσιών της βιβλιοθήκης

Γενικές Ικανότητες

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία.
  • Ομαδική εργασία.
  • Λήψη αποφάσεων
  • Σχεδιασμός ερευνητικών προτάσεων
  • Προαγωγή νέων ερευνητικών ιδεών

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο, ασκήσεις σε μικρές ομάδες, μελέτη και επεξεργασία επιστημονικής αρθρογραφίας.

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών: Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class.

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 26
Μελέτη & Ανάλυση Βιβλιογραφίας/Αρθρογραφίας 24
Συγγραφή εργασίας / εργασιών 25
Αυτοτελής μελέτη 40
Εξατομικευμένη καθοδήγηση και συμβουλευτική 10
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Η γλώσσα αξιολόγησης των φοιτητών στο πλαίσιο του μαθήματος είναι η Ελληνική, ενώ για τους φοιτητές Erasmus η γλώσσα αξιολόγησης είναι η Αγγλική.
Οι φοιτητές αξιολογούνται με (α) γραπτή εξέταση (60% του τελικού βαθμού) και εργασία (40% του τελικού βαθμού).
Η γραπτή εξέταση περιλαμβάνει ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών και ερωτήσεις σύντομης απάντησης που αναφέρονται στη θεωρία.
Η εργασία περιλαμβάνει σύντομη γραπτή αναφορά 1000 λέξεων και προφορική παρουσίαση στην τάξη ενός σχεδίου έρευνας.
Οι μέθοδοι και τα κριτήρια αξιολόγησης των φοιτητών αναφέρονται αναλυτικά στην ηλεκτρονική τάξη του μαθήματος στην οποία έχουν πρόσβαση όλοι οι φοιτητές.
Ανατροφοδότηση στο πλαίσιο της αξιολόγησης των φοιτητών παρέχεται με τη βοήθεια της ηλεκτρονικής τάξης του μαθήματος.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

-Προτεινόμενη βιβλιογραφία
  • Ζαφειρόπουλος, Κ. (2005). Πώς γίνεται μια επιστημονική εργασία: επιστημονική έρευνα και συγγραφή. Αθήνα: Κριτική.
  • Λατινόπουλος, Π. (2010). Τα πρώτα βήματα στην έρευνα: ένας χρήσιμος οδηγός για νέους ερευνητές. Αθήνα: Κριτική.
  • Babbie, E.R. (2011). Εισαγωγή στην κοινωνική έρευνα. Αθήνα: Κριτική.
  • Bryman, A. (2017). Μέθοδοι κοινωνικής έρευνας. Αθήνα: Gutenberg
  • Cohen, L., Manion, L., & Morrison, K. (2012). Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας. Αθήνα: Μεταίχμιο.
  • Murray, T. R. (20030. Blending qualitative and quantitative research methods in theses and dissertations. Thousand oaks, CA: Corwin Press.
  • Sirkin, M. (1995). Statistics for the social sciences. London Thousand Oaks, CA : Sage Publications
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά
  • Παιδαγωγική Επιθεώρηση
  • Έρευνα στην Εκπαίδευση
  • Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και της Εκπαίδευσης
  • The Social Science Journal

Ξένη Γλώσσα


 

Προπτυχιακό | 5ο εξάμηνο | Επιλογής | ΞΓ0200

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Γενικών Γνώσεων

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην εκάστοτε γλώσσα.

Περιγραφή

Διαφοροποιείται αναλόγως με τη γλώσσα.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Οι στόχοι και τα μαθησιακά αποτελέσματα διαφοροποιούνται αναλόγως με την γλώσσα. Σε γενικές γραμμές, ο φοιτητής αναμένεται:

  • να αποκτήσει, να εμβαθύνει και να διευρύνει προαποκτηθείσες και νέες γνώσεις στην εκάστοτε γλώσσα
  • να εξοικειωθεί με την αλλόφωνη βιβλιογραφία που σχετίζεται άμεσα με τα γνωστικά αντικείμενα του Τμήματος Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας
  • να εκπονήσει μια ακαδημαïκή εργασία στην ξένη γλώσσα σε θέμα σχετικό με το επιστημονικό πεδίο του Τμήματος.

Γενικές Ικανότητες

  • Αναζήτηση, ανάλυση, σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία, ομαδική εργασία
  • Λήψη αποφάσεων, προσαρμογή σε νέες καταστάσεις, άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Εργασία σε διεθνές αλλά και διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και την πολυπολιτισμικότητα
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: 

  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Παραδόσεις στην τάξη
  • Εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας eclass

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών:

  • Χρήση προγράμματος παρουσιάσεων Power Point κατά την εκπαιδευτική διαδικασία
  • Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class
  • Ηλεκτρονική επικοινωνία με τους φοιτητές (email)
  • Χρήση οπτικοαουστικών μέσων (Βίντεο, CD)

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 35
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 50
Ασκήσεις 40
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Διαφοροποιείται αναλόγως με τη γλώσσα. (γραπτή εξέταση, εργασίες γραπτές/ προφορικές, παρουσιάσεις, κλπ.)

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

-Προτεινόμενη βιβλιογραφία
  • Διαφοροποιείται αναλόγως με τη γλώσσα.

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

Π.Μ.Σ. Εκπαίδευση και Πολιτισμός

Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της έρευνας και στην προαγωγή εξειδικευμένης γνώσης που αφορά στις ακόλουθες Ειδικεύσεις:

- Παιδαγωγική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Πράξη

- Διοίκηση και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων

- Πολιτισμική Αγωγή

Π.Μ.Σ. Βιώσιμη Ανάπτυξη

Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της έρευνας και στην προαγωγή εξειδικευμένης γνώσης που αφορά στις ακόλουθες Ειδικεύσεις: 

- Τοπική Ανάπτυξη

- Διαχείριση Περιβάλλοντος

- Αγωγή Καταναλωτή

© 2021 ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ -Τμήμα Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης. All Rights Reserved.
Photos by Freepik