ΣΤΟΧΟΙ

Η προώθηση της επιστημονικής γνώσης και έρευνας για την ποιοτικοποίηση της βιώσιμης διαβίωσης των ατόμων, των οικογενειών και των ανθρωπίνων κοινοτήτων αλλά και τη διαχείριση του φυσικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος.

Μάθετε περισσότερα

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Η οργανωμένη μελέτη θεμάτων που αφορούν στην εξέλιξη του θεσμού της οικογένειας ως μικροκοινωνίας και στην αλληλεπίδρασή της με το πολιτισμικό περιβάλλον, τον καταναλωτή, τις διατροφικές συνήθειές του, την αγωγή υγείας, τη σύγχρονη οικιακή τεχνολογία, τον οικολογικό σχεδιασμό και την έλλογη διαχείριση των φυσικών και ανθρώπινων πόρων.
Μάθετε περισσότερα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προσβλέπει στη διασφάλιση της ποιότητας των προπτυχιακών σπουδών του Τμήματος, μέσω της αναβάθμισης των εκπαιδευτικών υπηρεσιών, της υποστήριξης του διεπιστημονικού χαρακτήρα της επιστήμης της Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης και της αναζήτησης νέων επαγγελματικών διεξόδων για τους αποφοίτους του.

Μάθετε περισσότερα

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης μπορούν να απασχοληθούν στην εκπαίδευση καθώς και σε οικονομικούς και περιβαλλοντικούς φορείς.



Δείτε τους τομείς απασχόλησης

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΣΕ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

Αν είστε απόφοιτος του Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του Τμήματος Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για συμμετοχή στην έρευνα

Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών

Αν είστε απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών "Βιώσιμη Ανάπτυξη" πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για συμμετοχή στην έρευνα

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών "Βιώσιμη Ανάπτυξη"

Αν είστε απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών "Εκπαίδευση και Πολιτισμός" πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για συμμετοχή στην έρευνα

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών "Εκπαίδευση και Πολιτισμός"

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΤΜΗΜΑ

Ηλεκτρονικές Αγορές Καταναλωτών και Ανασχεδιασμός Επιχειρηματικών Διαδικασιών


 

Προπτυχιακό | 6ο εξάμηνο | Επιλογής | ΟΚ4800

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Επιστημονικής Περιοχής (Ειδικού Υποβάθρου)

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

Το περιεχόμενο του μαθήματος περιλαμβάνει :

  • Ηλεκτρονικό Εμπόριο , B2B και Β2C παγκοσμίως
  • To θεσμικό πλαίσιο των ηλεκτρονικών αγορών
  • Μηχανισμοί ηλεκτρονικών αγορών καταναλωτών
  • Δομικά στοιχεία Επιχειρηματικού Ανασχεδιασμού (BPR- Βusiness Process Reengineering)
  • Άξονες και φάσεις εφαρμογής BPR
  • Παραδείγματα απεικόνισης διαδικασιών σε διαγράμματα ροής
  • Μελέτες περίπτωσης εφαρμογής BPR
  • O ρόλος του ανθρωπίνου δυναμικού και της τεχνολογίας στο ΒPR
  • Διαχείριση αλλαγών (Change management)

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Σκοπός του μαθήματος είναι καταρχήν να εξετάσει το πλαίσιο των ηλεκτρονικών αγορών των καταναλωτών και με αφορμή την ραγδαία ανάπτυξη τους, την αναπροσαρμογή της οργάνωσης των επιχειρήσεων μέσω της σύγχρονης μεθόδου του Ανασχεδιασμού των Επιχειρησιακών Διαδικασιών (Business Process Re-engineering) που επικεντρώνεται στην Αξία που πρέπει να εκλαμβάνουν τα παρεχόμενα προϊόντα και υπηρεσίες βάσει των αναγκών των πελατών (πελατοκεντρική προσέγγιση).
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:

  • πληροφορηθεί για τις εναλλακτικές πρακτικές και διαδικασίες των ηλεκτρονικών αγορών των καταναλωτών από την έρευνα αγοράς έως και την τελική παράδοση των προϊόντων
  • ενημερωθεί για το νομοθετικό πλαίσιο των ηλεκτρονικών αγορών καθώς και τα σχετικά δικαιώματα των καταναλωτών
  • να κατανοεί τις βασικές θεμελιακές αρχές της σύγχρονης μεθόδου του Ανασχεδιασμού των Επιχειρησιακών Διαδικασιών από τις επιχειρήσεις, με αφορμή την ανάγκη προσαρμογής των επιχειρήσεων στο νέο περιβάλλον των αυξανόμενων ηλεκτρονικών αγορών (τρίπτυχο Καταναλωτής-Επιχείρηση-Οικονομία)
  • να αντιλαμβάνεται πώς αναθεωρούνται οι βασικές επιχειρηματικές Διαδικασίες (Διαδικασία Εξυπηρέτησης των Πελατών, Εκτέλεσης Παραγγελιών, Προμηθειών/Αγορών, Μarketing και Πωλήσεων κτλ.) στο νέο ψηφιακό και ηλεκτρονικό περιβάλλον, σε όρους πόρων και δεξιοτήτων
  • να γνωρίζει τις φάσεις εφαρμογής και τα βασικά χαρακτηριστικά της μεθόδου με διάφορες μελέτες περίπτωσης (παραδείγματα) με σκοπό την εμβάθυνση στη σημασία και πρακτικές εφαρμογής της μεθόδου
  • να αντιλαμβάνεται τη σημασία της "διαχείρισης των αλλαγών" (change management) στις επιχειρήσεις με σκοπό την αποτελεσματική τους προσαρμογή στο νέο ηλεκτρονικό περιβάλλον των αγορών

Γενικές Ικανότητες

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο στην τάξη

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών:

  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 30
Διαδραστική διδασκαλίααλληλεπίδραση 20
Ομαδική εργασία σε μελέτη περίπτωσης 20
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 10
Αυτόνομη/μη καθοδηγούμενη μελέτη 45
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Γλώσσα αξιολόγησης: Ελληνική
Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει

  • θέματα ανάπτυξης βασιζόμενα στις διάφορες θεωρίες
  • κριτική ανάλυση σε μελέτες περίπτωσης μέσω της μελέτης έγκυρων εκπαιδευτικών πηγών που σχετίζονται άμεσα με τις διδακτικές ενότητες που μελετήθηκαν στο πλαίσιο διδασκαλίας του μαθήματος.

Τα βασικά κριτήρια αξιολόγησης των γραπτών απαντήσεων των φοιτητών/τριών είναι:

  • Oρθότητα και επιστημονική τεκμηρίωση απαντήσεων
  • Ικανότητα ορθής αξιοποίησης και χρήσης εννοιών και όρων που μελετήθηκαν στο πλαίσιο διδασκαλίας του μαθήματος
  • Κριτική και συνθετική ικανότητα ως προς την εξέταση των προσφερόμενων πηγών
  • Εκφραστική ικανότητα, σαφήνεια και περιεκτικότητα απαντήσεων
  • Οργάνωση σκέψης-Δομή γραπτού λόγου

Όλα τα παραπάνω κριτήρια αξιολόγησης γίνονται γνωστά στους φοιτητές στο πρώτο μάθημα και είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του μαθήματος της ηλεκτρονικής τάξης καθ΄ όλη τη διάρκεια του εξαμήνου.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • Hammer, M. & Champy, J., Reengineering the Corporation: A Manifesto for Business Revolution. (1st ed.) New York, NY: Harper Business, 1993.
  • Champy James, Reengineering Management, The Mandate for New Leadership, Harper Collins Publishers, London, 1995.
  • Manganelli Cathy and Klein Μark M., The Reengineering Handbook, American Management Association, AMACOM, New York, 1996.
  • Dutta Soumitra and Jean-Francois Manzoni, Process Re-engineering, Organizational Change and Performance Improvement, McGraw-Hill Publishing Company, London 1999.

Λογιστική ΙΙ


 

Προπτυχιακό | 6ο εξάμηνο | Επιλογής | ΟΚ3002

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Επιστημονικής Περιοχής (Ειδικού Υποβάθρου)

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

  • Κυκλοφορούν ενεργητικό.
  • Μέθοδοι αποτίμησης αποθεμάτων.
  • Βασικές διακρίσεις λογαριασμών.
  • Λογιστικά σφάλματα.
  • Λογιστικά συστήματα.
  • Βασικά στοιχεία του Ελληνικού Γενικού Λογιστικού Σχεδίου (Ε.Γ.Λ.Σ.).
  • Ολοκλήρωση Λογιστικών διαδικασιών.
  • Κύκλος λογιστικών διαδικασιών.
  • Λογιστικές εφαρμογές.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

  • Γνώση Γενικής Λογιστικής στη σύγχρονη Οικονομική Επιστήμη
  • Χρηματοοικονομικής λογιστικής και
  • Λογιστική μοντελοποίηση υποδειγμάτων
  • Γενικότερη κατανόηση πραγματικών λογιστικών καταστάσεων

Γενικές Ικανότητες

  • Αυτόνομη Εργασία
  • Ομαδική Εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
  • Ευρύτερη κατανόηση λογιστικών καταστάσεων και αποτελεσμάτων

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Στην τάξη

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών:

  • Χρήση powerpoint στη διδασκαλία
  • Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 39
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 26
Συγγραφή εργασίας 20
Αυτοτελής μελέτη 40
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Ι. Γραπτή τελική εξέταση (70%) που περιλαμβάνει:

  • Ερωτήσεις κρίσεως σύντομης απάντησης
  • Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας

ΙΙ. Γραπτή εργασία (20%)

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • Παπαδέας, Π. Β. (2015), Λογιστικά Αρχεία – Βιβλία και Στοιχεία (ΚΦΑΣ) με ΦΠΑ και ΕΛΠ, Αθήνα.
  • Βασιλείου, Δ., Ηρειώτης, Ν. (2009), Αρχές Χρηματοοικονομικής Λογιστικής, Εκδόσεις Rosili, Αθήνα.
  • Ναούμ, Χ. (1994), Εισαγωγή στη Χρηματοοικονομική Λογιστική, Αθήνα.
  • Καζαντζής, Χ. και Ι. Σώρρος (2005), Προβλήματα και Εφαρμογές Χρηματοοικονομικής Λογιστικής, Πειραιάς.
  • Πομόνης, Ν. (2004), Λογιστική, Εκδόσεις Σταμούλη, Αθήνα

Κοινοτική Ανάπτυξη


 

Προπτυχιακό | 6ο εξάμηνο | Υποχρεωτικό | ΟΚ3800

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Επιστημονικής Περιοχής (Ειδικού Υποβάθρου)

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

  • Η έννοια της κοινότητας.
  • Ορισμοί για την κοινότητα.
  • Η ανάπτυξη της θεωρίας για την κοινότητα.
  • Η τυπολογική προσέγγιση.
  • Η κλασική προσέγγιση.
  • Η οικολογική προσέγγιση.
  • Κλασική οικολογία ή σχολή του Σικάγου.
  • Κοινωνικο-πολιτιστική οικολογία.
  • Οι πολλαπλές προσεγγίσεις, επιλογή της καλύτερης προσέγγισης.
  • Η κοινότητα και η ποιότητα ζωής.
  • Μελετώντας την κοινότητα.
  • Δείκτες τοπικής ανάπτυξης.
  • Δείκτες και αιτιατά μοντέλα και αλλαγές στην κοινότητα.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Η ύλη του μαθήματος στοχεύει στην αναγκαιότητα να προσδιοριστεί η Κοινότητα η οποία παίζει σημαντικό ρόλο για το σχεδιασμό αναπτυξιακών πολιτικών, οι οποίες θα έχουν μακροπρόθεσμα αποτελέσματα για τις αγροτικές, καθώς και για τις αστικές περιοχές. Ειδικότερα, παρουσιάζονται οι κοινωνιολογικές, γεωγραφικές και οικονομικές απόψεις, οι οποίες δείχνουν πως μπορούν να συμβάλουν στην ανάπτυξη της Κοινότητας.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να αναλύει:

  • την οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξης της κοινότητας,
  • την εξελικτική πορεία της αστικής και της αγροτικής κοινότητας,
  • τις προϋποθέσεις και δυνατότητες ανάπτυξης της αστικής και της αγροτικής κοινότητας

Γενικές Ικανότητες

  • Αυτόνομη Εργασία
  • Ομαδική Εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Στην τάξη

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών:

  • Χρήση powerpoint στη διδασκαλία
  • Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 39
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 26
Συγγραφή εργασίας 20
Αυτοτελής μελέτη 40
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Ι. Γραπτή τελική εξέταση (60%) που περιλαμβάνει:

  • Ερωτήσεις κρίσεως σύντομης απάντησης
  • Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας

ΙΙ. Γραπτή εξέταση (20%)στο μέσο των διαλέξεων με ερωτήσεις σύντομης απάντησης ΙΙΙ. Γραπτή εργασία (20%)

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • Θεοδωροπούλου, Ε. (2016). Κοινοτική Ανάπτυξη.
  • Μαλκίδης, Θ. (2001). Προσαρμογή και συγκρότηση της αγροτικής κοινωνίας στο ελλαδικό κράτος. Γόρδιος.

Συμπεριφορά του Καταναλωτή - Μάρκετινγκ


 

Προπτυχιακό | 6ο εξάμηνο | Υποχρεωτικό | ΟΚ2301

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Επιστημονικής Περιοχής (Ειδικού Υποβάθρου)

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

Το περιεχόμενο του μαθήματος περιλαμβάνει:

  • Βασικές έννοιες της συμπεριφοράς του Καταναλωτή και του ολοκληρωμένου marketing
  • Διαδικασία έρευνας αγοράς και αγορές-στόχοι
  • Ανάλυση SWOT
  • Ψυχολογία του Καταναλωτή και διαδικασία ανάπτυξης πελατών
  • Κύκλος ζωής προϊόντων και Στρατηγική Marketing
  • Marketing προϊόντων και υπηρεσιών, ομοιότητες και διαφορές
  • Επικοινωνίες Marketing και μέθοδοι προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών Διαφημιστικοί στόχοι, προϋπολογισμός και σχεδιασμός προώθησης
  • Σχέση Marketing και Logistics -- Σημασίας της ‘Αλυσίδας Αξίας'

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Σκοπός του μαθήματος είναι η εισαγωγή και κατανόηση βασικών εννοιών της Συμπεριφορά του Καταναλωτή στο πλαίσιο του σύγχρονου ολοκληρωμένου Marketing, με έμφαση στο Marketing υπηρεσιών και στην εξυπηρέτηση πελατών.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:

  • αντιλαμβάνεται τη σημασία και το περιεχόμενο της έρευνας αγοράς
  • κατανοεί τις έννοιες του εσωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης και να γνωρίζει τα σχετικά εργαλεία και θεωρίες
  • εφαρμόζει το διαγνωστικό εργαλείο SWOΤ και να αναγνωρίζει τις ευκαιρίες-απειλές του εξωτερικού περιβάλλοντος και τις δυνάμεις-αδυναμίες του εσωτερικού περιβάλλοντος
  • καταλαβαίνει τη σημασία της ανάλυσης της συμπεριφοράς του καταναλωτή στο marketing
  • πληροφορηθεί για τις διάφορες μεταβλητές κατηγοριοποίησης των καταναλωτών σε τμήματα-πληθυσμούς, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους στα τρόφιμα
  • μάθει για τα κριτήρια στόχευσης των επιχειρήσεων τροφίμων σε συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς
  • γνωρίζει τις φάσεις από τις οποίες περνάει η διαδικασία λήψης απόφασης επιλογής των προϊόντων από τους καταναλωτές
  • πληροφορηθεί για τις διάφορες τεχνικές του marketing συμπεριλαμβανομένης της ΕΚΕ με σκοπό την ενίσχυση της εικόνας της επιχείρησης.

Γενικές Ικανότητες

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών: Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, Υποστήριξη, Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 30
Διαδραστική διδασκαλίααλληλεπίδραση 20
Ομαδική εργασία σε μελέτη περίπτωσης 20
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 20
Αυτόνομη/μη καθοδηγούμενη μελέτη 35
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Γλώσσα αξιολόγησης: Ελληνική
Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει

  • θέματα ανάπτυξης βασιζόμενα στις διάφορες θεωρίες
  • κριτική ανάλυση σε μελέτες περίπτωσης μέσω της μελέτης έγκυρων εκπαιδευτικών πηγών που σχετίζονται άμεσα με τις διδακτικές ενότητες που μελετήθηκαν στο πλαίσιο διδασκαλίας του μαθήματος.

Τα βασικά κριτήρια αξιολόγησης των γραπτών απαντήσεων των φοιτητών/τριών είναι:

  • Oρθότητα και επιστημονική τεκμηρίωση απαντήσεων
  • Ικανότητα ορθής αξιοποίησης και χρήσης εννοιών και όρων που μελετήθηκαν στο πλαίσιο διδασκαλίας του μαθήματος
  • Κριτική και συνθετική ικανότητα ως προς την εξέταση των προσφερόμενων πηγών
  • Εκφραστική ικανότητα, σαφήνεια και περιεκτικότητα απαντήσεων
  • Οργάνωση σκέψης-Δομή γραπτού λόγου

Όλα τα παραπάνω κριτήρια αξιολόγησης γίνονται γνωστά στους φοιτητές στο πρώτο μάθημα και είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του μαθήματος της ηλεκτρονικής τάξης καθ΄ όλη τη διάρκεια του εξαμήνου.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
  • Μαλινδρέτος, Γ. (2015), Εφοδιαστική Αλυσίδα, Logistics και Εξυπηρέτηση Πελατών, Κάλλιπος, ISBN 978-960-603-486-2
  • Μπαλτας, Γ., Παπασταθοπούλου Π. (2013), Συμπεριφορά Καταναλωτή, Eκδόσεις Rosili.
  • Παντουβάκης, Α. , Σιώμκος, Γ., Χρήστου, Ε. (2015), Mάρκετινγκ, Εκδόσεις Λιβανη, Αθήνα.
  • Σιώμκος, Γ. (2011), Συμπεριφορά Καταναλωτή και Στρατηγική Μάρκετινγκ, Eκδόσεις Σταμούλη.
  • Τζωρτζάκη, Κ. (1993), Αρχές Διοίκησης Μάρκετινγκ, Αθήνα.
- Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
  • Journal of Consumer Behaviour, Wiley On-Line Marketing

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

Π.Μ.Σ. Εκπαίδευση και Πολιτισμός

Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της έρευνας και στην προαγωγή εξειδικευμένης γνώσης που αφορά στις ακόλουθες Ειδικεύσεις:

- Παιδαγωγική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Πράξη

- Διοίκηση και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων

- Πολιτισμική Αγωγή

Π.Μ.Σ. Βιώσιμη Ανάπτυξη

Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της έρευνας και στην προαγωγή εξειδικευμένης γνώσης που αφορά στις ακόλουθες Ειδικεύσεις: 

- Τοπική Ανάπτυξη

- Διαχείριση Περιβάλλοντος

- Αγωγή Καταναλωτή

© 2021 ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ -Τμήμα Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης. All Rights Reserved.
Photos by Freepik