ΣΤΟΧΟΙ

Η προώθηση της επιστημονικής γνώσης και έρευνας για την ποιοτικοποίηση της βιώσιμης διαβίωσης των ατόμων, των οικογενειών και των ανθρωπίνων κοινοτήτων αλλά και τη διαχείριση του φυσικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος.

Μάθετε περισσότερα

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Η οργανωμένη μελέτη θεμάτων που αφορούν στην εξέλιξη του θεσμού της οικογένειας ως μικροκοινωνίας και στην αλληλεπίδρασή της με το πολιτισμικό περιβάλλον, τον καταναλωτή, τις διατροφικές συνήθειές του, την αγωγή υγείας, τη σύγχρονη οικιακή τεχνολογία, τον οικολογικό σχεδιασμό και την έλλογη διαχείριση των φυσικών και ανθρώπινων πόρων.
Μάθετε περισσότερα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προσβλέπει στη διασφάλιση της ποιότητας των προπτυχιακών σπουδών του Τμήματος, μέσω της αναβάθμισης των εκπαιδευτικών υπηρεσιών, της υποστήριξης του διεπιστημονικού χαρακτήρα της επιστήμης της Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης και της αναζήτησης νέων επαγγελματικών διεξόδων για τους αποφοίτους του.

Μάθετε περισσότερα

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης μπορούν να απασχοληθούν στην εκπαίδευση καθώς και σε οικονομικούς και περιβαλλοντικούς φορείς.



Δείτε τους τομείς απασχόλησης

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΤΜΗΜΑ

Επικοινωνία και Μάθηση στη Σχολική Τάξη


 

Προπτυχιακό | 5ο εξάμηνο | Υποχρεωτικό | ΓΕ4301

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Γενικού Υποβάθρου

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

Η ανάπτυξη της σκέψης και της επικοινωνίας στα παιδιά και τους εφήβους, η σχέση ανάμεσα στην κατανόηση του νου, τη γλώσσα και την επικοινωνία, η «Θεωρία του Νου» και το εμπειρικό παράδειγμα της αναφορικής επικοινωνίας, δεξιότητες ομιλίας και ακρόασης, τύποι προφορικών και γραπτών μηνυμάτων, ερμηνευτικές θεωρίες για την ανάπτυξη της κοινωνικής κατανόησης και του ελέγχου της κατανόησης, επίδραση της εκμάθησης του γραπτού λόγου στην ικανότητα επικοινωνίας, το σχολείο και η οικογένεια ως σημαντικά περιβάλλοντα ανάπτυξης της σκέψης, της γλώσσας και της επικοινωνίας, διαπροσωπικές σχέσεις στο σχολικό περιβάλλον. Κοινωνική κατανόηση και επικοινωνία σε μαθητικούς πληθυσμούς με μαθησιακές δυσκολίες (π.χ. παιδιά με διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού, παιδιά με κώφωση/βαρηκοΐα) και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Το μάθημα αποσκοπεί στο να συμβάλει στην ανάπτυξη της γνώσης και κατανόησης γύρω από τη φύση και το ρόλο της επικοινωνίας στη διαδικασία μάθησης στο σχολικό περιβάλλον. Με την επιτυχή περάτωση της περιόδου μάθησης για το συγκεκριμένο μάθημα οι φοιτητές αναμένεται να είναι σε θέση να:

  • αναγνωρίζουν και να περιγράφουν τις βασικές αρχές των θεωρητικών προσεγγίσεων που διασαφηνίζουν εννοιολογικά την επικοινωνία και την κοινωνική κατανόηση κατά τη σχολική ηλικία
  • διακρίνουν και να εξηγούν τους γνωστικούς, γλωσσικούς, κοινωνικούς και ψυχοσυναισθηματικούς παράγοντες που επιδρούν στην ανάπτυξη της κατανόησης του νου και της επικοινωνίας στα παιδιά
  • εξετάζουν και να αξιολογούν τις διάφορες μορφές λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας που αναπτύσσονται κατά τη μαθησιακή διαδικασία
  • αναγνωρίζουν και να εκτιμούν το ρόλο της νοητικής ανάπτυξης, του γραπτού λόγου καθώς και της μεταγνώσης στην ανάπτυξη της επικοινωνίας
  • εξετάζουν και να αξιολογούν κριτικά εμπειρικά ευρήματα που αφορούν στην επικοινωνία ανάμεσα στο δάσκαλο, το γονέα και το μαθητή
  • αναγνωρίζουν και να αξιολογούν τις επιπτώσεις των δυσκολιών στην επικοινωνία για την κοινωνική προσαρμογή των παιδιών και εφήβων
  • συνεργάζονται και να συμβάλουν ουσιαστικά στο πλαίσιο ομαδικών δραστηριοτήτων
  • διαχειρίζονται εποικοδομητικά την αυτοτελή μελέτη μέσα από τη χρήση των πολλαπλών πηγών πληροφόρησης

Γενικές Ικανότητες

  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο, προβολή εκπαιδευτικών ταινιών, βιωματικές ασκήσεις σε μικρές ομάδες, μελέτες περίπτωσης, μελέτη και επεξεργασία βασικής επιστημονικής αρθρογραφίας.

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών: Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class.

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 26
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 22
Συγγραφή εργασίας / εργασιών 20
Ομαδική- βιωματική άσκηση στο πλαίσιο μελέτης περίπτωσης 13
Αυτοτελής μελέτη 40
Αυτοτελής μελέτη 40
Εξατομικευμένη καθοδήγηση και συμβουλευτική 4
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Η γλώσσα αξιολόγησης των φοιτητών στο πλαίσιο του μαθήματος είναι η Ελληνική, ενώ για τους φοιτητές Erasmus η γλώσσα αξιολόγησης είναι η Αγγλική. Οι φοιτητές αξιολογούνται με (α) γραπτή εξέταση (100% του τελικού βαθμού) ή (β) γραπτή εξέταση (80% του τελικού βαθμού) και εργασία (20% του τελικού βαθμού). Οι φοιτητές Erasmus αξιολογούνται με εργασία (100% του τελικού βαθμού). Η γραπτή εξέταση περιλαμβάνει ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών και ερωτήσεις σύντομης απάντησης που αναφέρονται είτε στη θεωρία είτε σε μελέτες περίπτωσης. Η εργασία περιλαμβάνει σύντομη γραπτή αναφορά 600 έως 800 λέξεων και προφορική παρουσίαση στην τάξη επιστημονικού άρθρου σχετικού με το περιεχόμενο του μαθήματος. Η εργασία για τους φοιτητές Erasmus περιλαμβάνει σύντομη γραπτή βιβλιογραφική ανασκόπηση 3000- 3500 λέξεων θέματος δικής τους επιλογής από προτεινόμενα θέματα από το χώρο της ψυχολογίας της μάθησης και της επικοινωνίας καθώς και προφορική παρουσίαση στην τάξη. Οι μέθοδοι και τα κριτήρια αξιολόγησης των φοιτητών αναφέρονται αναλυτικά στην ηλεκτρονική τάξη του μαθήματος στην οποία έχουν πρόσβαση όλοι οι φοιτητές.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

-Προτεινόμενη βιβλιογραφία:
  • Μαριδάκη-Κασσωτάκη, Αικ. (1999). Σύγχρονες απόψεις για τη σκέψη του παιδιού. Αθήνα: Γρηγόρης.
  • Donaldson, M. (1991). Η σκέψη των παιδιών. Αθήνα: Gutenberg.
  • Mitchell, P. (1996). Η κατανόηση του νου στην παιδική ηλικία. Αθήνα: Τυπωθήτω.
  • Siegler, R. S. (2002). Πώς σκέφτονται τα παιδιά. Αθήνα: Gutenberg.
-Προτεινόμενη βιβλιογραφία για φοιτητές Erasmus
  • Bartsch, K. & Wellman, H. M. (1995). Children talk about the mind. NY: Oxford University Press.
  • Wood, D. (1998). How children think and learn: the social contexts of cognitive development. Oxford: Blackwell.
  • Mitchell, P. (1996). Acquiring a conception of mind. UK: Psychology Press.
  • Siegler, R. S. (1998). Children’s thinking. NJ: Prentice-Hall.
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά
  • Ψυχολογία
  • Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
  • Επιστήμες Αγωγής
  • Παιδαγωγική Επιθεώρηση
  • Έρευνα στην Εκπαίδευση
  • Διάλογοι! Θεωρία & Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και της Εκπαίδευσης
  • Επιθεώρηση Συμβουλευτικής & Προσανατολισμού
  • Παιδαγωγικός Λόγος

Παγκόσμια Περιβαλλοντικά Προβλήματα


 

Προπτυχιακό | Δ' εξάμηνο | Υποχρεωτικό | ΟΚ3501

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Επιστημονικής Περιοχής (Ειδικού Υποβάθρου)

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

Εισαγωγή στα παγκόσμια προβλήματα του περιβάλλοντος: Τα αίτια της οικολογικής κρίσης. Το πρόβλημα του υπερπληθυσμού: Εισαγωγικές έννοιες δημογραφίας, Τα περιβαλλοντικά προβλήματα της αστικοποίησης, Τα περιβαλλοντικά προβλήματα της παραγωγής ανθρώπινης τροφής. Ατμόσφαιρα: Ιδιότητες και σύσταση της ατμόσφαιρας, Οι σημαντικότεροι αέριοι ρύποι, Ατμοσφαιρική ρύπανση σε αστικά περιβάλλοντα, Ρύπανση εσωτερικών χώρων, όξινη βροχή, Η λέπτυνση της στοιβάδας του όζοντος, Το φαινόμενο του θερμοκηπίου και η παγκόσμια κλιματική αλλαγή.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Το μάθημα αποσκοπεί στο να συμβάλει στην ανάπτυξη των γνώσεων των φοιτητριών και φοιτητών σχετικά με τα παγκόσμια προβλήματα του περιβάλλοντος. Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές και φοιτήτριες αναμένεται να είναι σε θέση να:

  • Κατανοούν τα βασικά αίτια που έχουν προκαλέσει τη σημερινή παγκόσμια κρίση του περιβάλλοντος
  • Αναγνωρίζουν την άρρηκτη σχέση ανάμεσα στην παραγωγή τροφής για την ανθρωπότητα με την υποβάθμιση του περιβάλλοντος σε παγκόσμιο επίπεδο.
  • Διακρίνουν τα θετικά και αρνητικά στοιχεία της αστικοποίησης
  • Συσχετίζουν τον υπερπληθυσμό, την υπερκατανάλωση και την τεχνολογία με τα παγκόσμια προβλήματα του περιβάλλοντος
  • Γνωρίζουν τις σημαντικότερες λειτουργίες της ατμόσφαιρας
  • Εξηγούν τους μηχανισμούς που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου, τη λέπτυνση της στοιβάδας του στρατοσφαιρικού όζοντος και του φωτοχημικού νέφους

Γενικές Ικανότητες

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών:Χρήση της πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης E-CLASS, Καθημερινή επικοινωνία με φοιτητές/τριες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 39
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 36
Προσωπική μελέτη 50
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται:

  • Με δύο προαιρετικές προόδους οι οποίες περιλαμβάνουν ερωτήσεις ανάπτυξης.
  • Εναλλακτικά, με την τελική γραπτή εξέταση η οποία περιλαμβάνει ερωτήσεις ανάπτυξης.

Τα βασικά κριτήρια αξιολόγησης των γραπτών απαντήσεων των φοιτητών/τριών είναι:

  • Ικανότητα ορθής αξιοποίησης και χρήσης των εννοιών και όρων που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο διδασκαλίας του μαθήματος
  • Κριτική και συνθετική ικανότητα ως προς την απάντηση των ερωτημάτων της εξέτασης
  • Εκφραστική ικανότητα, σαφήνεια και περιεκτικότητα απαντήσεων
  • Οργάνωση σκέψης-Δομή γραπτού λόγου
  • Μορφή γραπτού δοκιμίου

Για τους φοιτητές με διαγνωσμένη δυσλεξία ή άλλα μαθησιακά προβλήματα η αξιολόγηση γίνεται με προφορική εξέταση.

Όλα τα παραπάνω κριτήρια αξιολόγησης γίνονται γνωστά στους φοιτητές στο πρώτο μάθημα και είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του μαθήματος της ηλεκτρονικής τάξης καθ΄ όλη τη διάρκεια του εξαμήνου.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • Γεωργόπουλος, Α. (2002). Γη, ένας μικρός και εύθραυστος πλανήτης, Εκδόσεις Gutenberg, Αθήνα.
  • G. Tyler Miller, Jr (1999). Βιώνοντας στο Περιβάλλον Ι και ΙΙ, Εκδόσεις ΙΩΝ.
  • Γεντεκάκης, Ι. (1999). Ατμοσφαιρική ρύπανση, Εκδόσεις Τζιόλας, Θεσσαλονίκη.
  • B.J. Nebel and R.T. Wright (2000). Environmental Science, 7th Ed., Prentice Hall.
  • Cunnigham & Saigo (2001). Environmental Science, A Global Concern, McGraw –Hill.

Συναφή επιστημονικά περιοδικά:

  • Population and Environment
  • Atmospheric Environment

Αγροτική Οικιακή Οικονομία και Τουρισμός


 

Προπτυχιακό | Δ' εξάμηνο | Υποχρεωτικό | ΟΚ3501

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Επιστημονικής Περιοχής (Ειδικού Υποβάθρου)

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

  • Κοινωνικοοικονομική ανάλυση των Marx-Goffman-Durkheim-Levi-Strauss με τον Τουρίστα μέσα στο σύγχρονο κόσμο.
  • Νεωτερισμός και η Παραγωγή της Τουριστικής Εμπειρίας.
  • Αγροτική Ανάπτυξη και Τουρισμός.
  • Αξιοθέατα και Κοινωνική Δομή.
  • Ελεύθερος Χρόνος.
  • Η Οργανωμένη Αυθεντικότητα.
  • Σημειωτική του Αξιοθέατου.
  • Η Εθνολογία των περιηγητών Δομή, Γνήσια και Πλαστή.
  • Θεωρία, Μέθοδοι και Εφαρμογές.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Η ύλη του μαθήματος στοχεύει στην κοινωνικοοικονομική ανάλυση των Marx-GoffmanDurkheim-Levi-Strauss-Dean MacCannell με τον τουρίστα μέσα στο σύγχρονο κόσμο. Επίσης γίνεται ανάλυση της αγροτικής κοινωνίας σε σχέση με τον τουρισμό, έτσι ώστε ο φοιτητής να έχει μία συνολική αντίληψη της παραγωγής της τουριστικής εμπειρίας. Στόχο του μαθήματος αποτελεί η κατανόηση από τους σπουδαστές της σημασίας της κοινωνικής δομής και του ελεύθερου χρόνου, καθώς επίσης η σημαντικότητα της αυθεντικότητας και της σημειωτικής του αξιοθέατου στη σύγχρονη κοινωνία και οικονομία και της μετεξέλιξης του τουρισμού σε ένα διακριτό επιστημονικό πεδίο/ επάγγελμα. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να αναλύει:

  • τις διαδικασίες της οικιακής κοινωνικοοικονομικής ανάπτυξης σε συνδυασμό με την ανάπτυξη του τουρισμού και κυρίως στον αγροτικό χώρο,
  • τις αλλαγές στη σύγχρονη κοινωνία λόγω ανάπτυξης του τουρισμού,
  • τη σημειωτική του αξιοθέατου.

Γενικές Ικανότητες

  • Αυτόνομη Εργασία
  • Ομαδική Εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Στην τάξη

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών:Χρήση powerpoint στη διδασκαλία, Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 39
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 26
Συγγραφή εργασίας 20
Αυτοτελής μελέτη 40
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Ι. Γραπτή τελική εξέταση (60%) που περιλαμβάνει:

  • Ερωτήσεις κρίσεως σύντομης απάντησης
  • Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας

ΙΙ. Γραπτή εξέταση (20%)στο μέσο των διαλέξεων με ερωτήσεις σύντομης απάντησης

ΙΙΙ. Γραπτή εργασία (20%)

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • Θεοδωροπούλου, Ε. Ο Τουρίστας - Ανάλυση της Σύγχρονης Κοινωνίας. 2015.
  • MacCannell, D. Empty Meeting Grounds: The Tourist Papers. London and New York: Routledge., (346 pages), 1992.

Διοίκηση και Διαχείριση Κινδύνου Ανθρωπίνων Πόρων


 

Προπτυχιακό | Δ' εξάμηνο | Υποχρεωτικό | ΟΚ3201

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Επιστημονικής Περιοχής (Ειδικού Υποβάθρου)

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

Προσέγγιση στην έννοια του οργανισμού και της διοίκησης ανθρωπίνων πόρων. Ανάλυση και περιγραφή θέσεων εργασίας. Προγραμματισμός του ανθρώπινου δυναμικού. Προσέλκυση εργαζομένων. Επιλογή προσωπικού. Εκπαίδευση και ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού. Αξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού. Συστήματα αμοιβών. Πολιτικές Αμοιβών. Απόδοση Ανθρώπινου δυναμικού. Προστασία της ασφάλειας και της υγείας. Εργασιακή Ικανοποίηση. Επικοινωνία. Παρακίνηση. Συγκρούσεις στον εργασιακό χώρο. Δυναμική των ομάδων.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Σκοπός του μαθήματος είναι:

  • να συμβάλει στο να διαδραματίσουν οι προπτυχιακοί φοιτητές (όταν θα ενταχθούν στην αγορά εργασίας) ουσιαστικό και δημιουργικό ρόλο στην οργανωσιακή αποτελεσματικότητα και την αποτελεσματική διοίκηση
  • να κατανοήσουν ότι η διοίκηση και γενικά η διαδικασία του management επηρεάζει τη συμπεριφορά των ατόμων στην εργασία, ενώ η οργανωσιακή συμπεριφορά μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά με την καλύτερη διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων.

Γενικές Ικανότητες

  • Λήψη Αποφάσεων
  • Ηγεσία
  • Ομαδική Εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Νέες και Καινοτόμες Ιδέες (Δεξιότητες Καινοτομίας)
  • Δημιουργικότητα
  • Σχεδιασμός και Διαχείριση έργων

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών:Ναι

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 35
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 50
Πρακτική Εφαρμογή 40
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Η εξέταση του μαθήματος θα γίνει είτε με γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου είτε διαμέσου δύο γραπτών προόδων κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Οι γραπτές πρόοδοι είναι προαιρετικές και απαλλακτικές εφόσον οι φοιτητές / τριες έχουν περάσει τουλάχιστον με βαθμό 5 και τις δύο προόδους. Σημειώνεται ότι, προκειμένου οι φοιτητές να συμμετέχουν στη δεύτερη γραπτή πρόοδο, θα πρέπει να έχουν περάσει τουλάχιστον με βαθμό 5 την πρώτη πρόοδο. Σε περίπτωση που κάποιος/α φοιτητής/τρια δεν περάσει την πρώτη πρόοδο, τότε δε συμμετέχει στη δεύτερη και προκειμένου να περάσει το μάθημα θα πρέπει να συμμετέχει στις γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου. Οι ημερομηνίες που θα διεξαχθούν οι γραπτές πρόοδοι θα ανακοινωθούν από τη διδάσκουσα.

Η μέθοδος αξιολόγησης μπορεί να είναι είτε ανάπτυξη θεμάτων και ερωτήσεις κρίσεως είτε προτάσεις όπου οι φοιτητές καλούνται να απαντήσουν εάν η πρόταση είναι σωστή ή λανθασμένη.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • DESSLER G. (2015). Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων. ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ. Εκδόσεις Κριτική, Αθήνα.
  • DECENZO, D. A. ROBBINS, S.P. & VERHULST, S.L. (2015). Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων. Εκδόσεις UTOPIA
  • Bratton, J. & Gold, J. (2012). Human resource management: theory and practice. Palgrave Macmillan.

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

Π.Μ.Σ. Εκπαίδευση και Πολιτισμός

Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της έρευνας και στην προαγωγή εξειδικευμένης γνώσης που αφορά στις ακόλουθες Ειδικεύσεις:

- Παιδαγωγική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Πράξη

- Διοίκηση και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων

- Πολιτισμική Αγωγή

Π.Μ.Σ. Βιώσιμη Ανάπτυξη

Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της έρευνας και στην προαγωγή εξειδικευμένης γνώσης που αφορά στις ακόλουθες Ειδικεύσεις: 

- Τοπική Ανάπτυξη

- Διαχείριση Περιβάλλοντος

- Αγωγή Καταναλωτή

© 2021 ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ -Τμήμα Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης. All Rights Reserved.
Photos by Freepik