ΣΤΟΧΟΙ

Η προώθηση της επιστημονικής γνώσης και έρευνας για την ποιοτικοποίηση της βιώσιμης διαβίωσης των ατόμων, των οικογενειών και των ανθρωπίνων κοινοτήτων αλλά και τη διαχείριση του φυσικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος.

Μάθετε περισσότερα

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Η οργανωμένη μελέτη θεμάτων που αφορούν στην εξέλιξη του θεσμού της οικογένειας ως μικροκοινωνίας και στην αλληλεπίδρασή της με το πολιτισμικό περιβάλλον, τον καταναλωτή, τις διατροφικές συνήθειές του, την αγωγή υγείας, τη σύγχρονη οικιακή τεχνολογία, τον οικολογικό σχεδιασμό και την έλλογη διαχείριση των φυσικών και ανθρώπινων πόρων.
Μάθετε περισσότερα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προσβλέπει στη διασφάλιση της ποιότητας των προπτυχιακών σπουδών του Τμήματος, μέσω της αναβάθμισης των εκπαιδευτικών υπηρεσιών, της υποστήριξης του διεπιστημονικού χαρακτήρα της επιστήμης της Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης και της αναζήτησης νέων επαγγελματικών διεξόδων για τους αποφοίτους του.

Μάθετε περισσότερα

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης μπορούν να απασχοληθούν στην εκπαίδευση καθώς και σε οικονομικούς και περιβαλλοντικούς φορείς.



Δείτε τους τομείς απασχόλησης

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΤΜΗΜΑ

Οικιακή Οικονομία και Ανάπτυξη


 

Προπτυχιακό | 3ο εξάμηνο | Υποχρεωτικό | ΟΚ3701

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Επιστημονικής Περιοχής (Ειδικού Υποβάθρου)

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

  • Οικογένεια - οικονομικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά.
  • Θεωρίες για την κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη της οικογένειας.
  • Δομή και λειτουργία της οικογένειας.
  • Ανάπτυξη και προγραμματισμός της οικογένειας.
  • Έννοια της συγγένειας. Υποκατάσταση της οικογένειας. Οικογενειακές ομάδες. Κοινωνικοοικονομικά προβλήματα της οικογένειας.
  • Σύγχρονη ελληνική οικογένεια. Τάσεις και προοπτικές της σύγχρονης ελληνικής οικογένειας.
  • Σύγχρονη επαγγελματική απασχόληση των μειονεκτικών ομάδων της κοινωνίας μας.
  • Η οικογένεια στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πλαίσιο νομοθετικών ρυθμίσεων για τη σταθερή βελτίωση των όρων διαβίωσης και απασχόλησης της Ευρωπαϊκής οικογενείας.
  • Μέτρα της κοινότητας για την ανεργία.
  • Ενιαία Ευρωπαϊκή αγορά εργασίας: Στόχοι και Προοπτικές.
  • Απασχόληση και ανεργία στην Ελλάδα.
  • Αξιοποίηση του τοπικού πληθυσμού και κινητοποίηση των τοπικών πόρων.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Η ύλη του μαθήματος στοχεύει στην ανάλυση των κοινωνικοοικονομικών χαρακτηριστικών της οικογένειας και από τι επηρεάζονται. Αναλύονται οι θεωρίες για την κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη, τη δομή, τη λειτουργία, τον προγραμματισμό και τα προβλήματα της οικογένειας. Γίνεται συζήτηση για τη σύγχρονη ελληνική οικογένεια και την επαγγελματική απασχόληση στο πλαίσιο των νομοθετικών ρυθμίσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς επίσης αναλύονται οι συνθήκες για τη σταθερή βελτίωση των όρων διαβίωσης και απασχόλησης της Ευρωπαϊκής οικογένειας. Επιπλέον εξετάζεται πώς μπορεί να γίνει η σωστή αξιοποίηση του τοπικού πληθυσμού και η κινητοποίηση των τοπικών πόρων. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να αναλύει:

  • Τα μέτρα πολιτικής που εφαρμόζονται για την κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη της οικογένειας,
  • τις συνέπειες των μέτρων από ιστορική, κοινωνική και οικονομική άποψη,
  • τις διορθωτικές κινήσεις που μπορούν να εφαρμοσθούν για την κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη της οικογένειας.

Γενικές Ικανότητες

  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Στην τάξη

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών: Χρήση powerpoint στη διδασκαλία Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 39
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 26
Συγγραφή εργασίας 20
Αυτοτελής μελέτη 40
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

I. Γραπτή τελική εξέταση (60%) που περιλαμβάνει:

  • Ερωτήσεις κρίσεως σύντομης απάντησης
  • Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας

II. Γραπτή εξέταση (20%)στο μέσο των διαλέξεων με ερωτήσεις σύντομης απάντησης

III. Γραπτή εργασία (20%)

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • Θεοδωροπούλου, Ε. (2016). Οικιακή Κοινωνικοοικονομική Ανάπτυξη.
  • Muncie, J., Wetherell, M., Langan, M. & Dallos, R. (2008). Οικογένεια. Η μελέτη και κατανόηση της οικογενειακής ζωής. Επιμέλεια Δραγώνα Θ. Αθήνα: Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Παιδαγωγική Ψυχολογία


 

Προπτυχιακό | 3ο εξάμηνο | Υποχρεωτικό | ΓΕ4103

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Γενικού Υποβάθρου

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

Ορισμός, αντικείμενο και μεθοδολογία της Παιδαγωγικής Ψυχολογίας. Μάθηση: Εννοιολογικές διασαφήσεις-είδη μάθησης, μάθηση και ανάπτυξη. Ψυχοφυσιολογία των λειτουργιών της μάθησης. Θεωρίες για τη μάθηση (συμπεριφοριστικές, κοινωνικές, κονστρουκτιβιστικές, ανθρωποκεντρικές, απόψεις των μορφολογικών ψυχολόγων) και εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη. Ατομικές διαφορές και μάθηση. Το μοντέλο των πολλαπλών τύπων νοημοσύνης καθώς και της συναισθηματικής νοημοσύνης και ο ρόλος τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Διαχείριση της σχολικής τάξης και διανθρώπινες σχέσεις στο σχολείο. Στο πλαίσιο του μαθήματος πραγματοποιούνται βιωματικές ασκήσεις, οι οποίες αποσκοπούν στην ευαισθητοποίηση των φοιτητών σε θέματα επικοινωνίας και προσωπικής ανάπτυξης, όπως αναγνώριση και έκφραση προσωπικών συναισθημάτων, διαχείριση του άγχους, κά, καθώς και σε θέματα που αφορούν στη διαχείριση δυσκολιών και προβλημάτων στη σχολική τάξη.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές αναμένεται να:

  • έχουν κατανοήσει βασικές έννοιες που σχετίζονται με τη μάθηση και τη διαδικασία μάθησης
  • έχουν αποκτήσει γνώση των βασικών αρχών των διαφόρων θεωριών μάθησης
  • έχουν εξοικειωθεί με τις εφαρμογές των θεωριών μάθησης στην εκπαιδευτική διαδικασία
  • έχουν κατανοήσει το μοντέλο των πολλαπλών τύπων νοημοσύνης και της συναισθηματικής νοημοσύνης καθώς και το ρόλο τους στην εκπαιδευτική πράξη
  • έχουν καταστεί ικανοί να προσδιορίσουν το ρόλο του σημερινού δασκάλου με βάση τις παραπάνω θεωρίες
  • έχουν κατανοήσει θέματα που σχετίζονται με τη διαχείριση της σχολικής τάξης και τις διανθρώπινες σχέσεις στο σχολείο
  • έχουν ευαισθητοποιηθεί σε θέματα προσωπικής ανάπτυξης και να έχουν βελτιώσει τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες ως αποτέλεσμα της συμμετοχής τους σε σχετικές βιωματικές ασκήσεις.

Γενικές Ικανότητες

  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Λήψη αποφάσεων
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Δια ζώσης διδασκαλία, βιωματικές ασκήσεις σε μικρές ομάδες, προβολή εκπαιδευτικών ταινιών, μελέτη βασικής επιστημονικής βιβλιογραφίας

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών: Παρουσιάσεις σε powerpoint, ανάρτηση εκπαιδευτικού υλικού στο e-class, προβολή video για ανάπτυξη διαλόγου και συζήτησης.

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 20
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 25
Συγγραφή εργασίας 20
Βιωματικές ασκήσεις 20
Διαδραστική διδασκαλία 40
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Η γλώσσα αξιολόγησης των φοιτητών είναι η Ελληνική, ενώ για τους φοιτητές Erasmus είναι η Αγγλική. Η επιτυχής παρακολούθηση των βιωματικών ασκήσεων , οι οποίες πραγματοποιούνται σε ομάδες των 15 φοιτητών η καθεμία, αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή των φοιτητών στην εξέταση του μαθήματος.

Οι φοιτητές αξιολογούνται με: α) γραπτή εξέταση (100%) του τελικού βαθμού, ή β) γραπτή εξέταση (80% του τελικού βαθμού) και εργασία (20% του τελικού βαθμού) ή δύο προόδους (50% του τελικού βαθμού η κάθε μία) ή δύο προόδους (40% του τελικού βαθμού η κάθε μία) και εργασία (20% του τελικού βαθμού). Η γραπτή εξέταση περιλαμβάνει ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, ερωτήσεις κλειστού τύπου, ερωτήσεις σύντομης απάντησης και ερωτήσεις κριτικής ανάπτυξης θεμάτων σχετικών με το περιεχόμενο του μαθήματος. Η εργασία περιλαμβάνει σύντομη γραπτή (600 έως 800 λέξεις) και προφορική παρουσίαση ενός επιστημονικού άρθρου σχετικού με το περιεχόμενο του μαθήματος. Η εργασία για τους φοιτητές Erasmus περιλαμβάνει γραπτή παρουσίαση 3000-3500 λέξεων ενός θέματος σχετικού με το περιεχόμενο του μαθήματος, με βάση βιβλιογραφική ανασκόπηση.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

Εγχειρίδια του μαθήματος:

  • Μαριδάκη-Κασσωτάκη, Αικ. (2012). Παιδαγωγική Ψυχολογία. Αθήνα: Διάδραση
  • Slavin, R. E. (2007). Εκπαιδευτική Ψυχολογία: Θεωρία και πράξη (Επιστημ. Επιμελ. Κόκκινος, Κ.). Αθήνα: Μεταίχμιο.
  • Elliott, S.N., Kratochwill, Th. R., J. Littlefield Cook, & , J. F. Travers (2008). Εκπαιδευτική Ψυχολογία (Μεταφρ. Μ. Σόλμαν, Φρ. Καλύβα, Επιμ. Λεονταρή Αγγ. & Έφη Συγκολλίτου). Αθήνα: Gutenberg
  • Άρθρα από ελληνικά και ξενόγλωσσα περιοδικά σχετικά με τα θέματα που απαρτίζουν το περιεχόμενο του μαθήματος

Συναφή επιστημονικά περιοδικά:

  • Ψυχολογία
  • Επιστήμες Αγωγής
  • Παιδαγωγική Επιθεώρηση
  • Παιδαγωγικός Λόγος
  • Προσχολική και Σχολική Εκπαίδευση
  • Journal of Educational Psychology
  • European Journal of Psychology of Education

Ελληνική Τουριστική Ανάπτυξη και Οικονομία


 

Προπτυχιακό | 3ο εξάμηνο | Υποχρεωτικό | ΟΚ4500

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Επιστημονικής Περιοχής (Ειδικού Υποβάθρου)

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

  • Η έννοια και τα χαρακτηριστικά της Τουριστικής Ανάπτυξης. Ανάλυση των σχετικών με την Τουριστική Ανάπτυξη ζητημάτων και παραμέτρων συγκρότησης.
  • Τυπολογίες Τουριστικής Ανάπτυξης: Τύποι και πρότυπα τουριστικής ανάπτυξης στον σύγχρονο κόσμο και στην Ελλάδα.
  • Η Σχέση Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης και Οικονομίας ενός Ελληνικού Τουριστικού Προορισμού: παραδείγματα διεθνή και σύγκριση με την Ελλάδα.
  • Ζητήματα Τουριστικής Οικονομίας: Προσφορά και Ζήτηση Τουριστικών Υπηρεσιών σε Μακροοικονομικό και Μικροοικονομικό επίπεδο.
  • Τα χαρακτηριστικά του Τουριστικού Επιχειρείν: επιπτώσεις στην Οικονομία και στην Ανάπτυξη.
  • Η Ελληνική Περίπτωση: ζητήματα και χαρακτηριστικά εξέλιξης του Ελληνικού Τουρισμού.
  • Τα οικονομικά δεδομένα της λειτουργίας του Ελληνικού Τουριστικού Τομέα.
  • Μελέτες περίπτωσης από την Ελλάδα και Διεθνώς.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Το μάθημα της Ελληνικής Τουριστικής Ανάπτυξης και Οικονομίας εξετάζει τα δεδομένα και χαρακτηριστικά της πορείας ανάπτυξης της Ελλάδας ως Τουριστικού Προορισμού. Σε αυτό το πλαίσιο αναδεικνύονται τα αναπτυξιακά δεδομένα στις διαφορετικές ιστορικές φάσεις της Τουριστικής Ανάπτυξης. Επιπλέον, καταγράφονται τα οικονομικά χαρακτηριστικά, η σύνθεση και οι επιδόσεις της ελληνικής τουριστικής οικονομίας. Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση:

  • Να κατανοούν βασικές έννοιες σχετικές με την Τουριστική Ανάπτυξη και την Οικονομία του Τουρισμού.
  • Να κατανοούν τη σημασία της Τουριστικής Πολιτικής στις διαδικασίες της Τουριστικής Ανάπτυξης.
  • Να γνωρίζουν τα βασικά μεγέθη και δείκτες της Ελληνικής Τουριστικής Οικονομίας.
  • Να κατανοούν τα στάδια και τις διαφορετικές περιόδους τουριστικής ανάπτυξης της χώρας.
  • Να είναι εξοικειωμένοι με τα ιδιαίτερα δεδομένα και τις ιδιαιτερότητες της τουριστικής ανάπτυξης και οικονομίας της Ελλάδας.
  • Να γνωρίζουν τα δεδομένα και χαρακτηριστικά των ανταγωνιστικών στην Ελλάδα τουριστικών προορισμών.

Γενικές Ικανότητες

Ολοκληρώνοντας με επιτυχία το μάθημα, ο φοιτητής θα έχει αποκτήσει ένα ευρύτερο πλαίσιο ικανοτήτων και γνώσεων, οι οποίες θα του παρέχουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην ενασχόληση του με επιχειρήσεις του Τουριστικού Τομέα, με Τουριστικούς ΟΤΑ και με υπηρεσίες Τουρισμού στον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα.

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών: Παρουσιάσεις σε powerpoint, ανάρτηση εκπαιδευτικού υλικού στο e-class, προβολή video για ανάπτυξη διαλόγου και συζήτησης.

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 39
Ασκήσεις Εξάσκησης που εστιάζουν στην εφαρμογή μεθοδολογιών και ανάλυση μελετών περίπτωσης 16
Αυτοτελής Μελέτη 70
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Αξιολόγηση στην ελληνική γλώσσα
Αξιολόγηση με γραπτή τελική εξέταση(60%)
Αξιολόγηση με εργασία (40%)

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

Εγχειρίδια του μαθήματος:

  • Τσάρτας Π., (2010), Ελληνική Τουριστική Ανάπτυξη: χαρακτηριστικά, διερευνήσεις, προτάσεις, σειρά ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗ, ΚΡΙΤΙΚΗ. Εκδόσεις Κριτική, Αθήνα.
  • Τσάρτας, Π. & Λύτρας, Π. (επιμέλεια) (2017). Τουρισμός, Τουριστική Ανάπτυξη: Συμβολές Ελλήνων Επιστημόνων, Εκδ. Παπαζήση. Αθήνα.

Συμπληρωματική Βιβλιογραφία:

  • Σαραντάκου Ε. (2010). «Ώριμοι τουριστικοί προορισμοί. Εξέλιξη και δυνατότητες μετάβασης σε ένα βιώσιμο μοντέλο θερινού-πολιτιστικού τουρισμού. Η ελληνική περίπτωση». Διδακτορική Διατριβή, Αθήνα
  • Tsartas, P., Sarantakou, E., Kontis, Alexios-Patapios (2016). “Tourism Development Models in Greece: Trends and Challenges in an effort to change the paradigm”, in: Rontos, K., José António Filipe, Tsartas, P., (eds), 2016. Modeling and New Trends in Tourism: A Contribution to Social and Economic Development, Nova Publishers, USA.
  • Tsartas, P., Papatheodorou, A. and Vasileiou, M. (2014). Tourism Development and Policy in Greece. In Costa, C., Panyik, E. and Buhalis, D. European Tourism Planning and Organisation Systems: National Case Studies (Volume III), Clevedon: Channel View Publications.

Μικροοικονομική


 

Προπτυχιακό | 3ο εξάμηνο | Υποχρεωτικό | ΟΚ2101

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Γενικού Υποβάθρου

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

Εισαγωγή στην οικονομική θεωρία. Προτιμήσεις του καταναλωτή. Θεωρία της χρησιμότητας. Μεγιστοποίηση της χρησιμότητας του καταναλωτή. Προσδιοριστικοί παράγοντες της χρησιμότητας. Μεταβολές στο εισόδημα του καταναλωτή και στις τιμές των αγαθών. Προσδιορισμός της συνάρτησης ζήτησης αγαθών και υπηρεσιών. Κουτί του Edgeworth. Εφαρμογές της θεωρίας του καταναλωτή. Βέλτιστη κατανομή του χρόνου. Προσφορά εργασίας. Μεγιστοποίηση της χρησιμότητας σε συνθήκες αβεβαιότητας. Εφαρμογές στη χρηματοοικονομική ανάλυση. Συνάρτηση παραγωγής. Συνάρτηση κόστους. Προσδιορισμός της συνάρτησης προσφοράς. Μορφές αγοράς. Τέλειος ανταγωνισμός. Εφαρμογές. Θεωρία του Μονοπωλίου. Τιμολόγηση σε μη ανταγωνιστικό περιβάλλον. Θεωρία του ολιγοπωλίου. Τιμολόγηση των παραγωγικών συντελεστών σε τελείως ανταγωνιστικό περιβάλλον. Προσδιορισμός της συνάρτησης ζήτησης εργασίας. Μονοψώνιο.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Αντικειμενικό στόχο του μαθήματος αποτελεί η διερεύνηση της οικονομικής συμπεριφοράς του καταναλωτή και της επιχείρησης, με απλή διαγραμματική και μαθηματική ανάλυση, σύμφωνα με τους μηχανισμούς της σύγχρονης Μικροοικονομικής ούτως ώστε στο τέλος του μαθήματος ο φοιτητής να είναι ικανός να αναλύει απλά μικροοικονομικά προβλήματα της καθημερινής πραγματικότητας.

Γενικές Ικανότητες

Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών. Αυτόνομη εργασία.

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών: Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, Εργαστηριακή Εκπαίδευση

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 35
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 50
Ασκήσεις 40
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • Hal. R. Varian, Μικροοικονομική, μια σύγχρονη προσέγγιση (Τόμοι Α' & Β') σε μετάφραση από τις εκδόσεις Κριτική, Αθήνα 2006.
  • Παλαιολόγος Γ., Σύγχρονη Μικροοικονομική Θεωρία, Εκδόσεις Σταμούλη, Αθήνα 2006.

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

Π.Μ.Σ. Εκπαίδευση και Πολιτισμός

Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της έρευνας και στην προαγωγή εξειδικευμένης γνώσης που αφορά στις ακόλουθες Ειδικεύσεις:

- Παιδαγωγική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Πράξη

- Διοίκηση και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων

- Πολιτισμική Αγωγή

Π.Μ.Σ. Βιώσιμη Ανάπτυξη

Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της έρευνας και στην προαγωγή εξειδικευμένης γνώσης που αφορά στις ακόλουθες Ειδικεύσεις: 

- Τοπική Ανάπτυξη

- Διαχείριση Περιβάλλοντος

- Αγωγή Καταναλωτή

© 2021 ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ -Τμήμα Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης. All Rights Reserved.
Photos by Freepik