ΣΤΟΧΟΙ

Η προώθηση της επιστημονικής γνώσης και έρευνας για την ποιοτικοποίηση της βιώσιμης διαβίωσης των ατόμων, των οικογενειών και των ανθρωπίνων κοινοτήτων αλλά και τη διαχείριση του φυσικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος.

Μάθετε περισσότερα

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Η οργανωμένη μελέτη θεμάτων που αφορούν στην εξέλιξη του θεσμού της οικογένειας ως μικροκοινωνίας και στην αλληλεπίδρασή της με το πολιτισμικό περιβάλλον, τον καταναλωτή, τις διατροφικές συνήθειές του, την αγωγή υγείας, τη σύγχρονη οικιακή τεχνολογία, τον οικολογικό σχεδιασμό και την έλλογη διαχείριση των φυσικών και ανθρώπινων πόρων.
Μάθετε περισσότερα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προσβλέπει στη διασφάλιση της ποιότητας των προπτυχιακών σπουδών του Τμήματος, μέσω της αναβάθμισης των εκπαιδευτικών υπηρεσιών, της υποστήριξης του διεπιστημονικού χαρακτήρα της επιστήμης της Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης και της αναζήτησης νέων επαγγελματικών διεξόδων για τους αποφοίτους του.

Μάθετε περισσότερα

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης μπορούν να απασχοληθούν στην εκπαίδευση καθώς και σε οικονομικούς και περιβαλλοντικούς φορείς.



Δείτε τους τομείς απασχόλησης

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΤΜΗΜΑ

Διοίκηση και Διαχείριση Κινδύνου Ανθρωπίνων Πόρων


 

Προπτυχιακό | Δ' εξάμηνο | Υποχρεωτικό | ΟΚ3201

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Επιστημονικής Περιοχής (Ειδικού Υποβάθρου)

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

Προσέγγιση στην έννοια του οργανισμού και της διοίκησης ανθρωπίνων πόρων. Ανάλυση και περιγραφή θέσεων εργασίας. Προγραμματισμός του ανθρώπινου δυναμικού. Προσέλκυση εργαζομένων. Επιλογή προσωπικού. Εκπαίδευση και ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού. Αξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού. Συστήματα αμοιβών. Πολιτικές Αμοιβών. Απόδοση Ανθρώπινου δυναμικού. Προστασία της ασφάλειας και της υγείας. Εργασιακή Ικανοποίηση. Επικοινωνία. Παρακίνηση. Συγκρούσεις στον εργασιακό χώρο. Δυναμική των ομάδων.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Σκοπός του μαθήματος είναι:

  • να συμβάλει στο να διαδραματίσουν οι προπτυχιακοί φοιτητές (όταν θα ενταχθούν στην αγορά εργασίας) ουσιαστικό και δημιουργικό ρόλο στην οργανωσιακή αποτελεσματικότητα και την αποτελεσματική διοίκηση
  • να κατανοήσουν ότι η διοίκηση και γενικά η διαδικασία του management επηρεάζει τη συμπεριφορά των ατόμων στην εργασία, ενώ η οργανωσιακή συμπεριφορά μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά με την καλύτερη διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων.

Γενικές Ικανότητες

  • Λήψη Αποφάσεων
  • Ηγεσία
  • Ομαδική Εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Νέες και Καινοτόμες Ιδέες (Δεξιότητες Καινοτομίας)
  • Δημιουργικότητα
  • Σχεδιασμός και Διαχείριση έργων

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών:Ναι

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 35
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 50
Πρακτική Εφαρμογή 40
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Η εξέταση του μαθήματος θα γίνει είτε με γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου είτε διαμέσου δύο γραπτών προόδων κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Οι γραπτές πρόοδοι είναι προαιρετικές και απαλλακτικές εφόσον οι φοιτητές / τριες έχουν περάσει τουλάχιστον με βαθμό 5 και τις δύο προόδους. Σημειώνεται ότι, προκειμένου οι φοιτητές να συμμετέχουν στη δεύτερη γραπτή πρόοδο, θα πρέπει να έχουν περάσει τουλάχιστον με βαθμό 5 την πρώτη πρόοδο. Σε περίπτωση που κάποιος/α φοιτητής/τρια δεν περάσει την πρώτη πρόοδο, τότε δε συμμετέχει στη δεύτερη και προκειμένου να περάσει το μάθημα θα πρέπει να συμμετέχει στις γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου. Οι ημερομηνίες που θα διεξαχθούν οι γραπτές πρόοδοι θα ανακοινωθούν από τη διδάσκουσα.

Η μέθοδος αξιολόγησης μπορεί να είναι είτε ανάπτυξη θεμάτων και ερωτήσεις κρίσεως είτε προτάσεις όπου οι φοιτητές καλούνται να απαντήσουν εάν η πρόταση είναι σωστή ή λανθασμένη.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • DESSLER G. (2015). Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων. ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ. Εκδόσεις Κριτική, Αθήνα.
  • DECENZO, D. A. ROBBINS, S.P. & VERHULST, S.L. (2015). Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων. Εκδόσεις UTOPIA
  • Bratton, J. & Gold, J. (2012). Human resource management: theory and practice. Palgrave Macmillan.

Μακροοικονομική


 

Προπτυχιακό | Δ' εξάμηνο | Υποχρεωτικό | OK3600

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Γενικού Υποβάθρου

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

Εισαγωγικές έννοιες. Οικονομική μεγέθυνση. Χρήμα και Πληθωρισμός. Επιτόκια και νομισματική μετάδοση. Νομισματική και δημοσιονομική πολιτική. Υποδείγματα IS-LM. Συνολική προσφορά, τιμές και προσαρμογή σε διαταραχές. Πληθωρισμός, προσδοκίες και αξιοπιστία. Αγορά εργασίας. Νέα κλασική μακροοικονομική θεωρία. Μακροικονομική ανάλυση της ανοικτής οικονομίας

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Αντικειμενικό στόχο του μαθήματος αποτελεί η ανάλυση του μακροοικονομικού περιβάλλοντος με διαγραμματική και μαθηματική ανάλυση, σύμφωνα με τις θεωρίες της σύγχρονης πολιτικής επιστήμης.

Γενικές Ικανότητες

Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών. Αυτόνομη εργασία.

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών:Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, Εργαστηριακή Εκπαίδευση

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 35
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 50
Ασκήσεις 40
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Γραπτή εξέταση με ερωτήσεις στο τέλος του εξαμήνου και παράδοση ασκήσεων/ εργασιών κατά τη διάρκεια αυτού.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • Mankiw, G.N. (2000). Μακροοικονομική θεωρία, 4η έκδοση, Επιμέλεια: Α.Ι. Πανεθυμιτάκης, Εκδόσεις Gutenberg.
  • Mankiw, G.N. & Taylor, M.P. (2010). Αρχές Οικονομικής θεωρίας, Τόμος Β’ Μακροοικονομική, Επιμέλεια: Θ. Λιανός, Εκδόσεις Gutenberg.

Διδακτική Μεθοδολογία


 

Προπτυχιακό | 4ο εξάμηνο | Υποχρεωτικό | ΓΕ1004

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Γενικού Υποβάθρου

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

  • Η εξέλιξη της διδακτικής επιστήμης,
  • η διδασκαλία ως θεωρία και πράξη,
  • διδασκαλία και διδακτική,
  • κύρια γνωρίσματα της διδασκαλίας,
  • διδακτικές αρχές και μέσα διδασκαλίας,
  • παράγοντες διδασκαλίας: διδακτικό τρίγωνο – διδακτικό πεδίο, παράγοντες ενισχυτικοί της μάθησης,
  • γενικοί σκοποί και στόχοι στη διδακτική πράξη,
  • διδακτική πορεία, προϋποθέσεις άρτιας διδακτικής προσέγγισης ενός γνωστικού αντικειμένου,
  • μοντέλα στοχοθεσίας, ενιαία συστήματα διδακτικών στόχων,
  • έννοια του Αναλυτικού Προγράμματος στη σύγχρονη διδακτική πράξη,
  • είδη και αρχές των Αναλυτικών Προγραμμάτων,
  • παράγοντες καθοριστικοί της επιλεκτέας ύλης,
  • διαθεματικό ενιαίο πλαίσιο Προγραμμάτων σπουδών, ευέλικτη ζώνη,
  • καταρτισμός ημερήσιου και εβδομαδιαίου προγράμματος,
  • παιδευτικά - διδακτικά σχέδια - συστήματα,
  • μέθοδοι διδασκαλίας,
  • μορφές διδασκαλίας,
  • συμπληρωματικές- εναλλακτικές μορφές διδακτικής προσέγγισης,
  • η προσωπικότητα του δασκάλου.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Το μάθημα αφορά στη μελέτη της διδασκαλίας ως επικοινωνιακού φαινομένου, όπου εκπαιδευτικός και μαθητής επιχειρούν τη διεξαγωγή διαδικασιών και δράσεων με στόχο την προσέγγιση, κατανόηση και ερμηνεία της νέας γνώσης μέσα σε ένα μαθησιακό περιβάλλον που να ευνοεί και να επιτρέπει την εξατομίκευση, τη συμμετοχή, την επιλογή και την απόφαση. Ειδικότερα, η διδασκαλία του συγκεκριμένου μάθηματος αποσκοπεί στην επαφή των φοιτητών/τριών με το αντικείμενο της Διδακτικής, στην εννοιολογική προσέγγιση βασικών όρων της και στη μελέτη σύγχρονων θεμάτων που εμπίπτουν στον ερευνητικό της χώρο. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:

  • Έχει κατανοήσει τις βασικές διαφορές ανάμεσα στην παραδοσιακή, νεωτερική και μετανεωτερική διδασκαλία.
  • Έχει οικειωθεί με τις βασικές αρχές της σύγχρονης διδασκαλίας.
  • Γνωρίζει τις ομάδες προβλημάτων της Διδακτικής, αλλά και τους παράγοντες ενίσχυσης της μάθησης.
  • Ταξινομεί τους διδακτικούς στόχους και να μπορεί να τους διαφοροποιεί από τα μαθησιακά αποτελέσματα.
  • Γνωρίζει τις βασικές διδακτικές μεθόδους και στρατηγικές μάθησης.
  • Γνωρίζει τις βασικές μορφές διδασκαλίας αλλά και τα χαρακτηριστικά των κύριων εκπαιδευτικών τεχνικών που ο εκπαιδευτικός δύναται να εναλλάσσει κατά τη διδασκαλία προκειμένου να την καταστήσει πιο αποτελεσματική.
  • Είναι σε θέση να διαμορφώνει το σχέδιο διδασκαλίας μιας διδακτικής ενότητας.
  • Γνωρίζει τους βασικούς πυλώνες της διδακτικής αποτελεσματικότητας.

Γενικές Ικανότητες

  • Καλλιέργεια παιδαγωγικής συνείδησης και επαγγελματικής ηθικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, κριτικής και δημιουργικής σκέψης
  • Ενίσχυση της διδακτικής ικανότητας
  • Διδακτική αυτονόμηση-αυτορρύθμιση
  • Εξοικείωση των φοιτητών/τριών τόσο στις ατομικές όσο στην ομαδικές δραστηριότητες

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο,Υποστήριξη του διδακτικού έργου μέσω της

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών:Χρήση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία, χρήση της πλατφόρμας ασύγχρονης εκπαίδευσης για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την επικοινωνία με τους φοιτητές/τριες, καθώς και επικοινωνία μαζί τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 25
Διαδραστική διδασκαλία- αλληλεπίδραση 20
Προσωπική/μη καθοδηγούμενη μελέτη 40
Μικρές ατομικές εργασίες αφομοίωσης και ανατροφοδότησης 20
Ομαδικές δραστηριότητες 20
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Η αξιολόγηση της επίδοσης των φοιτητών/τριών πραγματοποιείται μέσω γραπτής εξέτασης που αντιστοιχεί στο 100% της τελικής συνολικής βαθμολογίας και λαμβάνει χώρα μετά την ολοκλήρωση της διδακτικής περιόδου Η γραπτή εξέταση μπορεί να περιλαμβάνει:

  • Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής με συνοπτική τεκμηρίωση
  • Ερωτήσεις συμπλήρωσης κενών
  • Ερωτήσεις εννοιολόγησης
  • Ερωτήσεις κριτικής ανάπτυξης μέσω της μελέτης παιδαγωγικών σεναρίων

Επίσης, οι φοιτητές έχουν τη δυνατότητα εκπόνησης προαιρετικής γραπτής εργασίας, που βασίζεται σε συστηματική και οργανωμένη βιβλιογραφική μελέτη σχετικών με το μάθημα θεματικών αξόνων. Η βαθμολογία της γραπτής εργασίας αντιστοιχεί στο 20 % του τελικού συνολικού βαθμού. Τα βασικά κριτήρια αξιολόγησης της γραπτής εργασίας των φοιτητών/τριών είναι:

  • η αποδεδειγμένη ευρεία χρήση βιβλιογραφικών πηγών και δεδομένων που σχετίζονται με το υπό εξέταση θέμα
  • η κριτική ανάλυση πρόσφατης βιβλιογραφίας – κατανόηση, ερμηνεία σύγκριση και παρουσίαση των βιβλιογραφικών και ερευνητικών δεδομένων
  • η πληρότητα των συμπερασμάτων και προτάσεων
  • η ορθότητα της καταγραφής των βιβλιογραφικών αναφορών (references) τόσο στο σώμα όσο και στο τέλος της εργασίας
  • η γενική δόμηση και μορφή της εργασίας (ενότητες, παραγραφοποίηση, σχήματα, πίνακες)
  • η σαφήνεια του γραπτού λόγου

Όλα τα παραπάνω κριτήρια αξιολόγησης γίνονται γνωστά στους φοιτητές στο πρώτο μάθημα και είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του μαθήματος της ηλεκτρονικής τάξης καθ΄ όλη τη διάρκεια του εξαμήνου.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • Χατζηδήμου, Δ. (2015). Εισαγωγή στη Θεματική της Διδακτικής. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.
  • Καψάλης, Γ.Α. & Νημά, Α.Ε. (2008). Σύγχρονη Διδακτική. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.
  • Hunt, G., Wiseman, J. D. & Touzel, J.T. (20094). Effective teaching: Preparation and Implementation. USA: Charles C. Thomas Publisher.
  • Peety, G. (2014). Teaching Today. A Practical Guide. U.K.: Oxford Press.

Συναφή επιστημονικά περιοδικά

  • Improving Schools
  • Educational Studies
  • Teaching and Teacher Education
  • School Effectiveness and School Improvement

Διατροφή στα Στάδια της Ζωής


 

Προπτυχιακό | 4ο εξάμηνο | Υποχρεωτικό | ΙΑ0203

 

Πιστωτικές Μονάδες Μαθήματος ECTS: 5 

Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας Μαθήματος: 3   

Τύπος Μαθήματος: Μάθημα Επιστημονικής Περιοχής (Ειδικού Υποβάθρου)

Γλώσσα Διδασκαλία και Εξετάσεων: Ελληνική

Για τους φοιτητές Erasmus υπάρχει η δυνατότητα για παράδοση εργασιών και εξέταση στην αγγλική.

button eclass

Περιγραφή

  • Διατροφικές Συστάσεις (πως προκύπτουν, πως δίδονται, πως εφαρμόζονται)
  • Διατροφικές απαιτήσεις και διατροφικά προβλήματα του ατόμου κατά τη διάρκεια του κύκλου της ζωής: Εγκυμοσύνη, θηλασμός, εφηβική ηλικία, τρίτη ηλικία, ενήλικες, εμμηνόπαυση
  • Γονεϊκές πρακτικές σίτισης των παιδιών
  • Διατροφή Αθλητών
  • Φυτοφαγία
  • Διαταραγμένη Διατροφική Συμπροφορά
  • Παιδική και Εφηβική Παχυσαρκία
  • Αλλεργίες και Δυσανεξίες
  • Διατροφή και ακαδημαϊκή επίδοση
  • Ανισότητες στην υγεία και διατροφή

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Το συγκεκριμένο μάθημα έχει ως σκοπό τη βαθύτερη κατανόηση των διατροφικών αναγκών του ανθρώπου κατά τη διάρκεια του κύκλου της ζωής. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί σε συγκεκριμένες διατροφικές συστάσεις στα διάφορα στάδια της ζωής του ανθρώπου. Μετά από την επιτυχή περάτωση της περιόδου μάθησης του συγκεκριμένου μαθήματος, ο φοιτητής ή η φοιτήτρια θα:

  • έχει εξοικειωθεί με τις αρχές διατροφής σε όλα τα στάδια του κύκλου της ζωής του ανθρώπου
  • γνωρίζει τις αλλαγές στη φυσιολογία του σώματος και του γενικότερου μεταβολισμού που λαμβάνουν χώρα κατά τη διάρκεια του κύκλου της ζωής του ανθρώπου και πώς οι αλλαγές αυτές επηρεάζουν τις ανάγκες πρόσληψης τροφής
  • αναπτύξει γνωστικές δεξιότητες στη μέτρηση των θρεπτικών συστατικών της δίαιτας και στην αξιολόγηση των απαιτήσεων σε πρόσληψη θρεπτικών συστατικών στα διάφορα στάδια ζωής
  • μπορεί να σχεδιάσει διαιτολόγια που προωθούν την υγεία σε συγκεκριμένα στάδια της ζωής του ανθρώπου.

Γενικές Ικανότητες

  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση 

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών: Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class. Χρήση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία

Οργάνωση Διδασκαλίας:

ΔραστηριότηταΦόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 33
Ομαδικές Εργασίες μέσα στη αίθουσα (μελέτες περίπτω- σης/case studies) 6
Αυτοτελής μελέτη 60
Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφικών πηγών στα ελληνικά και στα αγγλικά 26
Σύνολο Μαθήματος 125

 Αξιολόγηση Φοιτητών:

Η εξέταση του μαθήματος γίνεται με τελική γραπτή εξέταση (τo 50 % του βαθμού προέρχεται ερωτήσεις ανάπτυξης και 50% από ερωτήσεις που προκύπτουν από συγκεκριμένη μελέτη περίπτωσης /case study).

Η μέθοδος αξιολόγησης γίνεται γνωσtή στους φοιτητές στο πρώτο μάθημα του εξαμήνου και είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του μαθήματος της ηλεκτρονικής τάξης καθ΄ όλη τη διάρκεια του εξαμήνου.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  • Ζαμπέλας, Α. (2003). Η Διατροφή στα Στάδια της Ζωής, Ιατρικές Εκδόσεις Πασχαλίδης, Αθήνα.
  • Gibney, M.L. et al. (2007). Εισαγωγή στη Διατροφή του Ανθρώπου, Επιμέλεια Ματάλα Α.Λ. & Γιαννακούλια Μ., Εκδόσεις Παρισιάνου, Αθήνα.
  • Mary E. Barasi.(2013). Η Διατροφή μας με μια Ματιά. Επιμέλεια: Β. Κωσταρέλλη. Εκδότης: ΠΑΡΙΣΙΑΝΟΥ Α.Ε.
  • Gibney, M.L. et al. (2008). Διατροφή και Μεταβολισμός, Επιμέλεια Ζαμπέλας Α., Εκδόσεις Παρισιάνου, Αθήνα.
  • Garrow, J.S, James, W.P.T.& Ralph, A. (2000). Human Nutrition and Dietetics, 10th edition,Churchill Livingstone.
  • Thomas, B. (2001). Manual of Dietetic Practice,3rd ed., Blackwell Science.
  • Department of Health (1991). Dietary Reference Values for Food Energy and Nutrients for the United Kingdom. Report on Health and Social Subjects No. 41. HMSO.

Συναφή επιστημονικά περιοδικά

  • Journal of Nutrition & Dietetics
  • Maternal & Child Nutrition
  • Journal of Adolescent Health
  • Journal of Nutrition Education & Behavior
  • Επιθεώρηση Διατροφής Διατολογίας

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

Π.Μ.Σ. Εκπαίδευση και Πολιτισμός

Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της έρευνας και στην προαγωγή εξειδικευμένης γνώσης που αφορά στις ακόλουθες Ειδικεύσεις:

- Παιδαγωγική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Πράξη

- Διοίκηση και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων

- Πολιτισμική Αγωγή

Π.Μ.Σ. Βιώσιμη Ανάπτυξη

Το Πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της έρευνας και στην προαγωγή εξειδικευμένης γνώσης που αφορά στις ακόλουθες Ειδικεύσεις: 

- Τοπική Ανάπτυξη

- Διαχείριση Περιβάλλοντος

- Αγωγή Καταναλωτή

© 2021 ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ -Τμήμα Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης. All Rights Reserved.
Photos by Freepik